Jak PLAY ogranicza mi prędkość LTE mimo pakietu danych
![Jak PLAY ogranicza mi prędkość LTE mimo pakietu danych](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_PGsQ2zkOpZTQRlY7pR0xTsdudXzZgJaQ,w300h194.jpg)
TLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
![Oastry](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Oastry_G6BU3MtveC,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 197
TLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
TLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
Pisze ponieważ straciłem już cierpliwość do obsługi klienta i pomocy technicznej w PLAY, proszę o wykop żeby wymusić jakiekolwiek działanie na playu.
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem takiego pakietu
W ramach którego zostało mi 22,88 GB danych „pełnej prędkości”
Mimo tego od 20 czerwca, czyli od daty odnowienia okresu mam założony lejek, limitujący moją prędkość do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania).
Po wielokrotnym kontakcie z PLAY, 2 konsultantów „naprawiło” problem, odnawiając logowanie do sieci, zwalając winę na nadajniki - a 3 techniczny już „definitywnie rozwiązał problem” zamykając zgłoszenie. Co oczywiście nie przyniosło żadnych efektów. Internet schodzi też z pakietu danych, mimo iż w moim abonamencie i w tej prędkości są one „bez limitu GB”
Ostatnie zgłoszenie do PLAY pozostało przez 7 dni bez żadnej odpowiedzi, ani naprawy. I łącznie od 17 dni jestem praktycznie bez internetu (bo w tej prędkości dużo zrobić się nie da) mimo płacenia za najwyższy dostępny pakiet abonamentowy bez telefonu w PLAY.
Wielokrotny kontakt w social mediach z PLAY, odnośnie braku odpowiedzi na zgłoszenie kończy się w ten sposób:
Odradzam każdemu abonament w PLAY, ledwo działający internet LTE (kłamliwie reklamowany do niedawna jako 5G Ready) oraz brak pomocy ze strony konsultantów/pomocy technicznej przez ponad pół miesiąca. Liczę że ten wykop może ich trochę zmobilizuje do jakiegokolwiek działania, poza spychologią.
Komentarze (197)
najlepsze
źródło: comment_LJPUlnxBUGgjefSCfMeKUaZczfFWDE76.jpg
Pobierzźródło: comment_kpWtW27jOE111mbK0CuAOzbDbLAEpybv.jpg
PobierzStwierdzili, że jak się nie podoba to mogę korzystać z roamingu.
Odpowiedzi są zwlekane do ostatka... postanowiłem zgłaszać każde anomalie. Mi cierpliwość się już skończyła. Przedtem współpracowałem, mierzylem transfery, i nikt nie zapytał, jak to wygląda A sami tego chcieli....
Koniec ze współpracą, mam czas więc jeśli trzeba to i
Place abonament firmowy. Robię strony i grafikę i korzystanie z netu to dla mnie równa się konkretny pieniądz. Mam terminy, i myślę, że dość łatwo mogę udowodnić, że przez odpadły internet nie wyrabiam z terminami i przesyłanie grafiki zamówionej przez klienta. Co oczywi a Cię równa się karze umownej. Więc starta łatwa do udowodnienia.
Dalej już sam wiesz jak.
@hehenuanek: specjalistów hehe, przecież tam pracują studenci którzy chcą dorobić, po tygodniowym kursie, a wszystkiego dowiadują się w czasie pracy
@szybkaszyba: Standardzik w @play_polska , "pan wymieni kartę, bo to wina karty albo w ogóle telefonu". Nie docierało, że TAKI SAM problem miałem na sześciu kartach w trzech różnych telefonach. Do geniusza co mnie obsługiwał nie docierało, że to jest niemożliwe by w dokładnie ten
Tak jak pisałem nowy starter działa jak należy, nawet wymuszanie konkretnych pasm LTE działa, o czym na starym nr mogłem zapomnieć. Fakt taki, że
Miałem kiedyś neta w Play-u, jak wziąłem na okres testowy to śmigał aż miło.
Jakiś miesiąc po podpisaniu umowy(24miesiące) nagle zwolnił i tak było do ok 22-23 miesiąca umowy. Po tym czasie jakimś cudem przyspieszył i tydzień później dostałem pierwszy telefon o przedłużenie umowy . Wziąłem (na szczęście) umowę bez terminową, bo około miesiąca od podpisania kolejnej znów internet zwolnił
To było ładnych parę lat temu, ale...
źródło: comment_QigZnqjo098btzaKISK2uK5KlPT2e9WA.jpg
Pobierz