Polacy mówią 'nie' wspieraniu LGBTQ przez komercyjne firmy
Polacy są podzieli w ocenie tego, czy marki powinny angażować się we wspieranie społeczności LGBTQ. Niemal połowa jest przeciw, a co czwarta osoba za. Większość konsumentów uważa, że marki powinny zachować neutralność światopoglądową. Z poparcia dla mniejszości kojarzą najmocniej Google i MTV.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 649
Komentarze (649)
najlepsze
ps
a-co-to-szkodzizm zbiera żniwo
W Bolszy jak to w Bolszy, panuje polacka mentalność xD
Jutro modne bedzie cos innego i tez beda popierac.
Czy to takie trudne do zrozumienia?
Ideologia jest dobra dla frajerow,powazni ludzie robia interesy
Ale dopoki to przynosi zyski( lub nie ma wplywu na ich brak) to beda promowac.
Beda z tego tytulu konsekwencje finansowe? Przestana. Beda promowac cos innego.
I tak to sie toczy
@frrua: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mieliśmy już przykład z Cisowianką, której jeden z szefów oficjalnie opowiedział się za pro life. Środowiska lewicowe ogłosiły bojkot, a sprzedaż Cisowianki wzrosła!
Natomiast jak najbardziej jakies firmy moga skorzystac i promowac sie jako pro-tradycyjne. Na pewno tez jest to nisza.