Polacy mówią 'nie' wspieraniu LGBTQ przez komercyjne firmy
Polacy są podzieli w ocenie tego, czy marki powinny angażować się we wspieranie społeczności LGBTQ. Niemal połowa jest przeciw, a co czwarta osoba za. Większość konsumentów uważa, że marki powinny zachować neutralność światopoglądową. Z poparcia dla mniejszości kojarzą najmocniej Google i MTV.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 649
- Odpowiedz
Komentarze (649)
najlepsze
Uprzedzając pytania to TAK, w Polsce nie mają żadnych praw. Nie mogą zalegalizować w żaden sposób związku co wiąże się z wieloma następstwami jak utrudnione
@gierape: oczywiscie maja mozliwosc zalegalizowac związek tak jak kazdy obywatel PL zgodnie z konstytucja. nie manipuluj.
Prędzej wydali miliony na badania marketingowe, miliony na strategię i z cyferek w Excelu wyszło im że największy zysk będzie gdy będą mieli taki i taki światopogląd
Marki jak najbardziej powinny używać swojej pozycji by wspierać ruchy LGBT i walczyć z dyskryminacją takich osób.
@Redguard: Coś się zmieniło względem poprzednich? Nie sądzę.
@Kaeso: no bo do pączucia wypełnionego miłością potrzeba popitki