Social media zmieniły rynek matrymonialny nie do poznania
Rok w którym powstał Facebook, Instagram, a potem Tinder to daty, które rozpoczęły erę social media. Erę, która zmieniła rynek matrymonialny. Kobiety zaczęły potrzebować dowartościowania i uważać, że zasługują jedynie na "księcia z bajki", mężczyźni z kolei nie uzyskują zainteresowania u kobiet.
wardenga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 563
Komentarze (563)
najlepsze
Windows 3.1
Pasjans
Encyklopedia malarstwa europejskiego
Wielki słownik polsko-łaciński
Tetris
Notatnik
Komentarz usunięty przez moderatora
"Widzimy więc, że social media reprodukują strukturę nierówności na rynku matrymonialnym na wzór rynku kapitalistycznego, w którym najzasobniejsi zgarniają wszystko, a pozostali zostają z niczym".
Co to za brednie na temat ekonomii?
A kto by się Poznaniem przejmował ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Treść ciekawa ale fajnie jakby autor nauczył się pisać po polsku xD
Chłopie, przed publikacją daj to komuś do przeczytania i redakcji, bo taki "strumień świadomości" jest strasznie ciężki do czytania.
Tekst nie staje się mądrzejszy tylko dlatego, że jest w nim dużo obcych, mądrych i długich słów.
Sukcesywne
autorytetów
poliamorii
promiskuityzmu
egalitarnych
monogamii,
redystrybuują
neoliberalnego
To wszystko jest upakowane w 1 (sic!) zdaniu.
W dodatku to samo zdanie ma w sumie 60