Mazda SKYACTIV X silnik pracujący tak jak Diesel lub jak Benzyna - Film i tekst
Firma Infiniti zaprezentowała pierwszy seryjny silnik pracujący jako wersja z zapłonem samoczynnym lub iskrowym. Zrealizowano to wskutek zmiany stopnia sprężania. Mazda opracowała to samo, ale ... bez zmiany stopnia sprężania. EFEKT SILNIK 2,0 MA 180 KM,A PALI TYLE CO TRZYCYLINDROWY KOSIARKI OD VW
Genowefa1940 z- #
- #
- #
- #
- 393
Komentarze (393)
najlepsze
Nie będę już wspominał o pochyleniu drogi i innych szczegółach.
Komentarz usunięty przez moderatora
@pejter: przypadkowość miejsca dodatkowego zapłonu, z reguły krawędź zaworu wydechowego. Gwałtowność procesu, topienie i wyrywanie kawałków metalu w komorze spalania.
imho będą spore problemy z gładzią cylindra, głowicą czy układem korbowym.
Jak dla mnie to zupełnie nietrafiony pomysł, 2.0 turbo byłoby podobne masą, dużo prostsze i dawałoby więcej mocy. #!$%@?, mogli dać kompresor, żeby było jeszcze prostsze.
180 KM to dasz radę z 1.4 osiągnąć bez produkowania drogiego silnika czy pogarszania resursów.
mazda brnie w ślepy zaułek podobnie jak było z silnikiem wankla dalsza komplikacja konstrukcji to nie jest rozwiązanie problemów tylko ich namnożenie
Czytając o tym mam skojarzenie z Nokią, która do końca trwała przy swoich telefonach z klawiaturą. Choćby do ich urządzeń wkładać wtedy tytanowe klawisze pokryte złotem, to nadal byłoby to rozwiązanie z poprzedniej epoki.
Kolejna rzecz, która jest niemalże identyczna to komentarze tzw. zwykłych użytkowników, broniących dinozaura technologicznego. Kiedy Nokia jechała już na ostatnim
A jak to wpłynie na ceny prądu dla gospodarstw domowych.. ciężko to już przewidzieć.
Kolejny minus oczywiście czekanie 8h na podładowanie elektryka pod korek. Wyjazd poza miasto to już jakiś dramat.
Do tego zasięg elektryków jest żałosny, a zasięg + czas ładowanie to już
http://www.brusselstimes.com/belgium/15063/belgian-grid-not-ready-for-fast-charging-at-home
Akurat marki premium wcale nie są dobrze wyposażone w niskich wersjach,
@Strzal-z-gaznika: dostajesz minusy ale nieudziwniony silnik + LPG to przepis na tanią i ekonomiczną dla środowiska jazdę. Niestety mało kto idzie w tym kierunku.
Świecę zapłonowe były używane przez cały czas.
Tu mowa o jakby dwóch kolorach spalania w jednej.
Wszystko ok, tylko jak to będzie miało się faktycznego spalania na ulicy.