Telewizja umiera śmiercią naturalną. Młodzi Europejczycy wolą platformy SVOD
Statystyki pokazują, że spada czas oglądania telewizji wśród młodych widzów w Europie. Wolimy alternatywne platformy z wideo na życzenie. Najszybciej zmiany następują na zachodzie i w Skandynawii.
SlenderCzester z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 240
- Odpowiedz
Komentarze (240)
najlepsze
Taka charakterystyka sygnału.
- długie i idiotyczne reklamy. Ja osobiście mam dość oglądania reklam tamponów, leków na stawy, czy innego gowna. Jedynie reklamy produktów premium jakoś dla mnie trzymają poziom i wzbudzają zainteresowanie.
- brak nowości w tv. Kiedyś z żona oglądaliśmy w jedne wakacje całego harrego Pottera bo leciał na tv co weekend. W następne wakacje powtórka z rozrywki w wykonaniu TVN. I tak w kółko te same filmy.
@kab_anos: wykupują filmy na stałe
mogą puszczać do #!$%@?
pamiętam że kiedyś matrix non stop leciał
@trebeter: Nadal leci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem skad wymysly o utracie popularnosci, w sytuacji gdy jest wrecz odwrotnie.
Im wiecej duzych VoD tym wieksza konkurencja i tym wiecej dobrych "flagowych" produkcji. Obecnie juz to widac na przykladzie Netflixa, HBO, Amazona, Hulu i zapowiadanych Disneya. A to przyciaga jeszcze wiecej
niby 20 zl to niewiele, ale to na ps4 chodzi jakby sie w czasie cofnac dobre kilkanascie lat
TVP 1/2
CZASEM dobry film, potem informacje, publicystyka, JEST CUDOWNIE MLEKO I DŻONY ŁOKER PŁYNĄ Z KRANU
PEO CHCE ZAKRĘCIĆ KRAN
@sambadi87: dżony łoker czerwony jest ujowy, dlatego też i od kupy lat nie oglądam TV ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fokus TV
Stopklatka TV