No to w nastepnym odcinku poprosze instrukcje jak naciskac na klamke, jak ktos przymknie przed nami drzwi w dworcowej toalecie. Wiele osob wowczas w rozpaczy kreci sie w kolko albo probuje dzwonic na telefony alarmowe, zamiast nacisnac na klamke. Infografika by sie im przydala.
Z tego co wiem, pełne zapory są obsługiwane przez człowieka. Automatyczne rogatki zamykają tylko pasy wjazdowe na przejazd. Skoro pełne zapory są obsługiwane przez człowieka, to czy ten człowiek-#!$%@? nie może otworzyć rogatek, aby samochód, który utknie mógł zjechać z przejazdu?
@bono1977: Miałem na myśli tylko zapory "wyjazdowe". Kiedyś dawno temu widziałem taką sytuację. Rogatki wyjazdowe opuszczały się, po czym zatrzymały się i ponownie otworzyły, aby samochód na przejeździe mógł zjechać.
Komentarze (221)
najlepsze
Wiele osob wowczas w rozpaczy kreci sie w kolko albo probuje dzwonic na telefony alarmowe, zamiast nacisnac na klamke.
Infografika by sie im przydala.
(-‸ლ)