Akurat realistyczne skały to względnie łatwo zrobić. Niech pokażą lokację gdzie występuje wiele powierzchni odbijających światło, która jest realistyczna, to będzie wyczyn.
Bardziej od fotorealizmu jara mnie fizyka w grach. Z resztą Minecraft pokazuje najlepiej, że to nie fotorealizm jest najważniejszy. Smuci mnie, że teraz wiele dużych produkcji idzie w kierunku fotorealizmu a nie fizyki. Wystarczy spojrzeć na takiego Farcry 2. Tyle wycięli fajnych detali i smaczków. Wolałbym żeby gry miały grafikę z tych czasów nawet ale żeby ostro poszli w fizykę i poprawili modele zniszczeń samochodów budynków itp. A nie wrzucą nas do
Dodajmy do tego NPC, moby, całą masę zależności, akcji i wychodzi, że taka gra zadziała na 0.1% PC, czyli nieopłacalne. Robimy downgrade grafiki. Dlatego te wszelkie demo możliwości jest gówno warte.
czyli sie nie pomylilem kiedy mowilem w okolicach 960/980ti, ze jeszcze 2-3 generacje GPU i bedziemy miec realizm w PC, a za nastepne 2 w VR i moze na urzadzeniach mobilnych ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (105)
najlepsze
Generalnie polecam, świetne są.