W Cyberpunk 2077 nie zobaczymy ekranu game over po porażce w misji
![W Cyberpunk 2077 nie zobaczymy ekranu game over po porażce w misji](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_j8b4kLrroCTjmkwZEaZzv2VbDagqWZ5N,w300h194.jpg)
W nowym wywiadzie autorzy Cyberpunka 2077 zdradzili, że w grze zabawę zakończy tylko śmierć postaci. Natomiast niezrealizowanie zadań nie wymusi restartu misji. Zamiast tego będziemy musieli sobie poradzić z konsekwencjami porażki.
![Novameh](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c8e33f7243a79422ff726d1aed30d65a0b7fbb8477b82806b1df982ef2983700,q52.png)
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
źródło: comment_20brd5fthExgw4yV7lIitir1tm5CcGoC.jpg
PobierzJa zawaliłem tak przez właśnie to "doubt", chciałem żeby pociągnął za język, a on się wydarł na świadka, że jest kłamcą :P
@Gerard_z_Libii To właśnie lubiłem w LA, że można było zawalić sprawę i ciągle kontynuować grę bo to całkiem logiczne, że nierozwiązana sprawa nie oznacza od razu wywaleniu detektywa na zbity ryj. Jednak to, że często trzeba było się domyślać co powiesz wybierając tą a nie inną
źródło: comment_Ycrwe47LGA9bd6x7vW4o4kQNu8ND8wug.jpg
Pobierzźródło: comment_WLFf1F7Atm48al7IWbXESG5HeJkJ1zeg.jpg
Pobierz@dumelosw: *rzyci
...aaaaaale jeśli rozszerzą to na fabułę (questy) główne, z jednoczesnym zachowaniem możliwości ukończenia gry tak czy srak i mimo wszystkich przeciwności losu - no to już się bardzo ciekawie zaczyna
Redsi pokazali już w Wiedźminie, że oni nie lubią czegoś takiego, bo tam właśnie jak coś
Komentarz usunięty przez moderatora