Do wszystkich rozwodzących się nad tym, że Kubicy wszyscy na prostych odjeżdżają i, że bolid do dupy. Sprawdźcie sobie prędkości na poszczególnych odcinkach na torach w wykonaniu różnych kierowców. Kubica w wielu miejscach jest na wysokich pozycjach. To nie jest do końca tak, że bolid jest wolny. Bo nie jest. Być może jest problem w innym miejscu niż prędkość.
@HuGho: prędkość na prostych w F1 nie jest żadnym wyznacznikiem. Prędkość na wejściu do zakrętu, w zakręcie i na jego wyjściu jest ważna i to tam Williams traci najwięcej. Obecnie podczas transmisji są grafiki, gdzie realizator pokazuje porównanie prędkości losowych dwóch kierowców na danym zakręcie.
@HuGho: ja mam wrażenie że nikt z komentujących autem nie jeździ, nie rozumie fizyki i czego tam jeszcze
Wystarczy prosta droga od świateł do świateł. Zielone - ten z przodu jedzie, potem ty. Odległość się zwiększa bo on o te pół sekundy szybciej przy normalnych warunkach zaczął przyspieszać, więc pół sekundy szybciej ma 20, 30, 50. Odległość się ustala gdy obydwoje macie 50. Dojazd do czerwonego - najpierw hamuje on, potem
Jak patrzę na to przypomina mi się pojedynek Schumachera Z Alonso gdzie bolid Renault był w tamtym sezonie nie do pokonania i onboard Schumachera jak w zakrętach doganial a na prostej Alonso mówił papa... #!$%@? by mnie strzelił
Gdyby moja rajdówka była szybsza... Za dużo opon przetestowalem w tamtym sezonie, że w tym już brakuje, po co się tu pchałem, mogłem dalej po cichu testować opony I być w tym czempionem - Robert Kubica
Komentarze (240)
najlepsze
Wystarczy prosta droga od świateł do świateł. Zielone - ten z przodu jedzie, potem ty.
Odległość się zwiększa bo on o te pół sekundy szybciej przy normalnych warunkach zaczął przyspieszać, więc pół sekundy szybciej ma 20, 30, 50. Odległość się ustala gdy obydwoje macie 50.
Dojazd do czerwonego - najpierw hamuje on, potem
@lagrande: Wg Kubicy bolid Williamsa to na ten moment własnie bardziej rajdówka niż wyścigówka :P