To jest kwestia wcześniejszego dokręcenia śrub ,to są felgi stalowe więc mogły być dokręcone z taką siłą że nie które klucze pneumatyczne miały by problem ,test takiego klucza powinien polegać na tym czy spełnia on parametry podane w instrukcji
Ja polecam meeca z Juli, zarówno tego na 230v (bardzo mocna maszyna, aż wykręca nadgarstek przy włączeniu na sucho), jak i tego na akumulator. Pierwszego uzywam od ponad 7 lat obsługując kilka aut rocznie. Akumulatorowego używałem krócej ale bardziej intensywnie i nie radził sobie tylko ze śrubami których nie mogłem również odkręcić krzyżakiem, potrzebowałem długiej przedłużki żeby je ruszyć.
@Przemysluaw: To właśnie on szarpie. A dokładnie chodzi mi o to, że nie jest poprawnie dokręcona śruba jeśli stoi już w miejscu i jak dociągasz to "klika' klucz a śruba się nie rusza. Dociągnięcie musi być dynamiczne. "Klik" musi nastąpić podczas obrotu śruby a nie jak stoi. Tarcie statyczne i dynamiczne to slowa klucze.
Komentarze (27)
najlepsze
Co według ciebie zrobił źle?
Czyżbyś był z tych co kręcą na szarpanego?