Często na Wykop.pl lądują znaleziska o tym jak jakaś firma potraktowała swoich klientów - pomyślałem że wrzucę tutaj historię z kupnem wycieraczek polskiej firmy Motgum. Otóż 2 szt. wycieraczek, które miały w sobie adaptery do różnych modeli samochodów okazały się po zamontowaniu mieć mocny luz, nie dało się tego używać. Napisałem do nich maila i uzyskałem odpowiedź, że musiałem pomylić adaptery... Wydawało mi się że tylko te pasowały, reszta dawno była w śmietniku.
Prawdopodobnie popełniłem błąd, adaptery można chyba zamówić, ale konsultant z Motgumu napisał że już wysyłają nowe, odpowiednie do modelu auta. Przyszły 3 sztuki, pewnie dorzucili na wszelki wypadek jedną gdybym znowu wyrzucił ;)
Szczerze, to pozytywnie mnie zaskoczyli w dobie #januszebiznesu z każdej strony. Spodziewałem się że w najlepszym wypadku będę mógł zwrócić wycieraczki do sklepu. Z racji tego, że zostałem potraktowany miło, profesjonalnie, a wycieraczki sprawują się bardzo dobrze, chcę odwdzięczyć się pozytywnym PR - szczególnie że firm dobrze traktujących swoich klientów wcale nie jest tak dużo.
TLDR:
1. Kupiłem wycieraczki Motgum
2. Zamontowane źle działają
3. Zgłoszenie do producenta i oczekiwanie na jakąś odpowiedź #januszebiznesu
4. Producent mailowo i telefonicznie wyjaśnił że musiałem pomylić adaptery, a że wyrzuciłem opakowania, to wysyłają nowe adaptery do auta
5. Listonosz przyniósł adaptery, wycieraczki działają, jest profit.
Komentarze (80)
najlepsze
Ale generalnie to Motgumy za tę cenę są świetne.
Komentarz usunięty przez moderatora