Gość dobrze podsumował absurdy Nowego Orleanu [ENG]
TL;DR Dużo rozwiązań typu most przez środek jeziora czy kanał wzdłuż zatoki. Nie wierzyłem dopóki sam nie sprawdziłem. A to co wymienił to czubek góry lodowej ;)
sdek z- #
- #
- #
- #
- #
- 18
TL;DR Dużo rozwiązań typu most przez środek jeziora czy kanał wzdłuż zatoki. Nie wierzyłem dopóki sam nie sprawdziłem. A to co wymienił to czubek góry lodowej ;)
sdek z
Komentarze (18)
najlepsze
W skrócie:
1. Delta Mississippi się kurczy na wskutek działalności człowieka
2. Kiedyś ten obszar był mniej więcej w #!$%@? większy
3. Składał się głównie z bagien i jezior
4. Więc to teren bardzo trudny do budowy czegkolwiek i budowano tak, jak geografia pozwalała
5. A trzeba było budować, bo z jakichś powodów Francuzi uznali, że fajnie będzie wybudować miasto
Ja akurat sobie sprawdziłem ile i Google mówi, że oszczędność to 22.5 mile (36 km) i 13minut.
Polska nie jest idealna, ale przynajmniej sporo miejsce jest dostępnych na piechotę rowerem, czy na desce, tam podejrzewam, że spacer przez całe miasto jest niewykonalny.
@mikolaj-von-ventzlowski: Duża cześć miast USA nadal jest przecięta przez autostrady/drogi szybkiego ruchu przez środek miasta a najbliższe kładki dla pieszych/rowerów masz w odległości 1 mili xD Ale wykopki narzekają na europejskie miasta bo nie są przyjazne samochodom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/kielce-maja-przystanki-warte-tyle-co-mieszkanie-lub-dom-50485.html
A teraz dajcie zakres robót wynikający z dokumentacji przetargowej.