YouTube manipuluje ocenami reklamy Gillette, ewidentnie kasując łapki w dół.
Zobaczcie jak obecnie wygląda stosunek like/dislike, wiele osób zauważyło, że coś tu nie gra, czego odbiciem są liczne komentarze pod oryginalną reklamą oraz ten filmik, będący dowodem, na to, że YouTube pomagając Gillettte w tzw. damage control i usuwa łapki w dół.
![rfk_90Hz](https://wykop.pl/cdn/c3397992/rfk_90Hz_cwCIGSJOvH,q52.jpg)
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Komentarze (157)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_QAx4g1WNFkn4j3BUYQLkMTsyjJgp0Bt7.jpg
PobierzPotwierdzam. Sam gole nimi glowe co drugi dzien.
Skąd to info że Edgewell Personal Care wychodzi spod Procter & Gamble
źródło: comment_XGnJS3ZulkJLBJlbXZjlODVobPVbwLWn.jpg
Pobierzźródło: comment_Lfqu8ICi3wmpqLPxIUyFrArbVRgyUDD9.jpg
PobierzOsobiście nie kupię już nic z marki Gillette, choć ich maszynki byłu u mnie standardem w domu. Zobaczymy czy lepiej zarobią na lewackich urojeniach.
W stanach pojawiało sie powiedzenie, "you go
źródło: comment_4TYcmSHqdiG7ZVP2ScubFGtHjENncH4G.jpg
Pobierzźródło: comment_jqRNqOefHqwGhAdqVRlGV8s8UVzii5iX.jpg
Pobierz