W lipcu 2015r robiłem remont mieszkania. Zakupiłem dwa nowe telewizory z funkcją SMART TV.
Specjalnie brałem takie z wyższej półki cenowej naiwnie myśląc, że bezawaryjnie posłużą dłużej.
I owszem...same telewizory działają bez zarzutu. Problem tkwi jednak w dołączonych aplikacjach.
Youtube przestał działać jakieś 3 miesiące temu. Dublowanie ekranu, kalendarz, przeglądarka i inne również leżą.
PLAYER i NETFLIX działają bez zarzutu.
Poszukiwanie rozwiązania problemu na polskich stronach nie przyniosło żadnych rezultatów, jednak anglojęzyczne fora potwierdzają, że problem ten dotyczy tysięcy użytkowników "starszych" telewizorów.
Problem zgłosiłem w sklepie i powiedziano mi, że niestety....najlepiej, żebym kupił nowe telewizory. I że problem tkwi w dołączonych aplikacjach, które działają tylko do jakiegoś czasu.
Trochę mnie to zdziwiło, bo nikt mnie o takim fakcie nie informował przy zakupie :-( Czuję się zrobiony w przysłowiowe "bambuko".
Zawsze wydawało mi się, że problem postarzania produktu dotyczy bardziej pralek, odkurzaczy i innego sprzętu AGD.
W związku z tym mam pytanie, czy Was również dotknął tego typu problem? I czy nie powinno się o tym zrobić głośniej?
Komentarze (699)
najlepsze
@cwancyk: mam ten sam "problem". Toshiba jakaś tam 40" super, hiper ful hd, trzyDE.
Z całego mega telewizora została tylko matryca. Technologia 3D chyba padła na ryj, dźwięk idzie po optyku do zestawu stereo, tunera nie używam, bo sygnał idzie do TV z tunera UPC, przeglądarka internetowa
Nawigowanie po menu to dramat, a skoro wspomniałeś o wifi to jest to jedyne urządzenie wyprodukowane w XXI wieku jakie znam, które nie potrafi samo wyszukać sieci i zwyczajnie pozwolić na wybór i wpisanie hasła. Wszystko ręcznie.
Dodatkowo chcę jeszcze raz dodać, że nie chodzi wyłącznie o YOUTUBE....Przestały działać również aplikacje producenta typu przeglądarka, dublowanie obrazu, kalendarz i inne.
Dziękuję koledze @aegypius za uświadomienie mnie, że w dołączonej do sprzętu encyklopedii znajdują się tego typu zapisy :-)
Najlepiej jest chyba podłączyć konsolę (jeśli masz) lub kupić jakiegoś dobrego TV-Boxa (zwróć uwagę
@babaryba: Kumplowi pojawiło się to przed końcem gwarancji i serwisanci powiedzieli, że trzeba wymieniać bo wyczyścić się nie da.
P.S. Marzy mi się producent, który pójdzie "pod prąd". Będzie sprzedawał tylko samą matrycę, nawet bez głośników, 65", 4K, w
P.S. Marzy mi się producent, który pójdzie "pod prąd". Będzie sprzedawał tylko samą matrycę, nawet bez głośników, 65", 4K, w