W lipcu 2015r robiłem remont mieszkania. Zakupiłem dwa nowe telewizory z funkcją SMART TV.
Specjalnie brałem takie z wyższej półki cenowej naiwnie myśląc, że bezawaryjnie posłużą dłużej.
I owszem...same telewizory działają bez zarzutu. Problem tkwi jednak w dołączonych aplikacjach.
Youtube przestał działać jakieś 3 miesiące temu. Dublowanie ekranu, kalendarz, przeglądarka i inne również leżą.
PLAYER i NETFLIX działają bez zarzutu.
Poszukiwanie rozwiązania problemu na polskich stronach nie przyniosło żadnych rezultatów, jednak anglojęzyczne fora potwierdzają, że problem ten dotyczy tysięcy użytkowników "starszych" telewizorów.
Problem zgłosiłem w sklepie i powiedziano mi, że niestety....najlepiej, żebym kupił nowe telewizory. I że problem tkwi w dołączonych aplikacjach, które działają tylko do jakiegoś czasu.
Trochę mnie to zdziwiło, bo nikt mnie o takim fakcie nie informował przy zakupie :-( Czuję się zrobiony w przysłowiowe "bambuko".
Zawsze wydawało mi się, że problem postarzania produktu dotyczy bardziej pralek, odkurzaczy i innego sprzętu AGD.
W związku z tym mam pytanie, czy Was również dotknął tego typu problem? I czy nie powinno się o tym zrobić głośniej?
Komentarze (699)
najlepsze
Sklep? Producent? A nie przypadkiem sam autor, który podczas konfiguracji TV bezmyślnie akceptował warunki EUL producenta i teraz kręci gówno burze? W tych warunkach jakbyś poczytał co akceptujesz piszę jak byk, że w każdej chwili bez podaniu przyczyny i powodu wyłączają ci aplikacje jakie chcą. I tak ty to zaakceptowałeś. Więc nikt nie miał obowiązku cię informować wystarczyło przeczytać co akceptowałeś. (ʘ‿
Jak z lekami - kupujesz lek na gardło, a w działaniach niepożądanych masz wszystko poza chorobą popromienną.
Nikt tego nie traktuje serio.
@kosznajder_: a weź sprawdź poradniki z youtube takie jak ten https://www.youtube.com/watch?v=ApvgO7njUaQ&vl=pl