Zbyt wolna jazda zabija
Choć tytuł jest trochę prowokujący, to jednak opiera się na naukowych badaniach. Zbyt wolna jazda naprawdę potrafi zabić. I to może jest jedną z przyczyn trudności w obniżaniu liczby wypadków na polskich drogach
piotrwy z- #
- #
- #
- #
- 38
- Odpowiedz
Komentarze (38)
najlepsze
pojazdu z urządzeniem wystającym do przodu więcej niż 1,5 m od siedzenia kierującego,
pojazdu holującego pojazd silnikowy,
Chodzi o dostosowanie (w dół) inżynieryjnego stanu drogi do prędkości dopuszczalnej, żeby nie było zbyt dużego rozziewu. W trosce o bezpieczeństwo.
@PC86: i tak i nie, bo zasadniczo jest określana na podstawie rodzaju ale z rodzaju wynika jej konstrukcja - tylko, że mamy drogi które pełnią role dla nich nie przewidziane (droga łącząca dwie sąsiednie milionowe aglomeracje przebiega
wbrew wszelkiej propagandzie głoszącej wspaniałą poprawe ja widzę że polskie drogi to dalej gówno niektórych nie da się nazwać inaczej jak niebezpiecznych a reakcja na uszkodzenia nawierzchni choćby prowizoryczne połatanie tych dziur jest skandalicznie wolna
naprawdę współczuje wszystkim właścicielom niskich aut i tych z
Niektóre drogi budowane są tak, jakby miało się tam jechać 90, a dopuszcza się tam 50. Inna sprawa - szerokość pasów,
@chrup: takie są mądre ministerialne przepisy, jak ktoś postanowi zmniejszyć szerokość pasów do wymaganego minimum i przy okazji dołożono po obu stronach pas dla rowerów (bez zmiany szerokości asfaltu)
Komentarz usunięty przez moderatora
Pisałem dokładnie o tym.
Jeśli po podniesieniu prędkości, kierowcy jadą tak samo to znaczy, że nie lubią łamać przepisów i jechać zawsze +20. Tylko znaki są bez sensu. Czym to się różni od tego co napisałem?
Przekraczanie prędkości w USA jest równie popularne co w każdym innym miejscu. Założenie, że ludzie będą jechać zgodnie z ograniczeniem, niezależnie od tego, jak absurdalne będzie ograniczenie, jest totalnie błędne.
W USA rocznie wystawia się 41 mln mandatów za przekroczenie prędkości, średnio co sekundę wystawiany jest mandat.