PA TO VOLVO! CZYLI PŁUKANKOWY EGZAMIN PO TRZECH TYSIACH KILOMETRÓW I SUPER...
WITAJCIE!\nDzisiaj mały płukankowy egzamin, zobaczymy jak ma się Volviak kilka miesięcy i kilka tysięcy kilometrów po płukance silnika którą robiłem w filmie https://youtu.be/0h-_-FE5S0Q \nJak zauważycie efekt jest aczkolwiek silnik był mocno zaniedbany.\nTak poza tym furka dostaje...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
Komentarze (128)
najlepsze
A co lepsze nie żebra o łapki w górę i suby.
@Major_Kogz: ten olej kosztuje 35 zł za litr i głupotą byłoby korzystanie z niego jako z płukanki.
Wystarczy wlać zwykłe paliwo do diesla i odpalić samochód na najniższych obrotach.
Przecież ideą płukanki jest wlanie do silnika rzadkiego płynu na krótki czas żeby (a jakże!) przepłukać silnik, a potem to wylać
Nie czysci on bardziej od plukanki z uwagi na srodki "myjace".
Z tej strony osoba, ktora od kilkudziesięciu lat siedzi
1. Jak wygląda kwestia silników benzynowych (zwykła benzyna 1.4 stary typ z 2002 Skoda fabia I), czy jest sens robić płukankę po przejechaniu 230 000 km (ryzyko wypłukania nagaru i odkrycia nieszczelności)?
2. Jak w miarę małym kosztem sprawdzić realny stan silnika i dowiedzieć się, czy spodziewać się fackupu? Dodam, że żre litr płynu chłodniczego rocznie. Nie znam
2.Zmierzyć kompresję na cylindrach, no i na allegro są testery do uszczelki pod głowicą chociażby jeśli podejrzewasz to u siebie
3. Bardzo dużo... o ile ktoś wcześniej dbał o regularną wymianę oleju/filtrów
@deathcoder: serio myślisz, że syf ci kompresję trzyma? XD
Nagar zostanie wypłukany, ale to będzie tylko dobre dla silnika. Jak masz nieszczelny silnik, to trzeba go uszczelnić, a nie syfy w nim trzymać z nadzieją że nic nie będzie uciekać. Oglądałem film jak typ trzy razy musiał płukać, bo tyle miał syfu, az silnik był czysty w środku, a kompresja tylko wzrosła.
Pamiętaj, że silnik