Unia Europejska broni się przed polskim transportem drogowym
Dokument trafi teraz do Parlamentu Europejskiego, gdzie będzie opracowany ostateczny kształt regulujący zasady wykonywania transportu drogowego po 2024 roku.
4Truckspl z- #
- #
- #
- #
- #
- 155
Dokument trafi teraz do Parlamentu Europejskiego, gdzie będzie opracowany ostateczny kształt regulujący zasady wykonywania transportu drogowego po 2024 roku.
4Truckspl z
Komentarze (155)
najlepsze
Co z dampingiem kapitałowym przez który Polska przedsiębiorczość nie ma szans się rozwijać , nie ma problemu jak powyżej.
O mój Boże paru Polskich Tirowców zarobiło sobie trochę pracując dla Polaka zakazać zniszczyć.
Dokładnie. Ogromne utrudnienia w kabotażu to nie tylko cios w swobodę przepływu usług, ale też wielki cios w ekologię, bo wracające na pusto ciężarówki to raczej słabe wykorzystanie paliwa. Ameby pokroju @ZaplutyKarzelReakcji będą natomiast coś tam pieprzyć o solidarności europejskiej, wspólnym interesie, wielkiej łasce jaką otrzymaliśmy od Brukseli, czy wieścić koniec państw narodowych. W głowie się nie mieści jak ludzie są naiwni.
@tenji: To i tak spory awans, bo przedtem byliśmy dziurą w dupie
Komentarz usunięty przez moderatora
@Martenzo: Rozwiń to jakoś bo nie bardzo widzę jak się ma otwarty rynek europejski do jakiegoś #!$%@? nas.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie lekceważy jej.
Do tego dochodzą ogólnie przyjęte zasady prawa pracy działania na korzyść pracownika.
Wpisać w ustawie o płacy minimalnej, że płaca minimalna w handlu wynosi tyle, ile płaca minimalna w kraju gdzie siedzibę ma spółka zarządzająca/ franczyzodawca, nie mniej niż (te polskie) 2250 zł brutto.
I pewnie gdzies tam nadal takie firmy istnieja, choc to ułamek promila moim zdaniem.
W Polsce np. nie sprzedaja się kilkuletnie ciagniki, bo... firmy wolą nowe. Sprzęt
Komentarz usunięty przez moderatora
@secretservice666
@flito