Te akcje marketingowe kojarzą mi się z dzieckiem co 99 razy krzyczy PALI SIĘ !!! dla atencji, ludzie zaczynają urwisa ignorować i za 100 razem jak się naprawdę pali ... to nikt nie zwraca uwagi.
Mnie zaskakuje jakich matołków zatrudniają do marketingu. Przecież ten filmik ma tylko jedną rzecz do zapamiętania - pomarańczowe Lamborghini. Nikt nigdy nie będzie pamiętał, że ten filmik wiąże się z usługami jakiejś drobnej firemki z gdańskiej zatoki. A sądząc po opiniach to wkurzyli tą akcją dość dużo ludzi więc zrobili sobie niedźwiedzią przysługę. No ale czego wymagać od matołka z marketingu ;-)
@lewakteofil: Wystarczy, że ktoś zapamięta jeszcze to, co robi ta firma, a w razie potrzeby dojdzie do niej wpisując wspomnianą frazę. Ktoś przechytrzył wykopków wykorzystując ich stadne oburzenie na "fake news", które samo w sobie było nic nieznaczącą ciekawostką, a prawdziwa akcja to między innymi to właśnie znalezisko:)
@MQs: Chyba, żartujesz, że jutro ktokolwiek oprócz "działu marketingu" firemki z zatoki gdańskiej będzie pamiętał o tym, że jakiś koleś porysował gwoździem lamborghini ;-)
Ban dla wrzucającego i tyle. Nie po to mam adblocka. Coś tak czułem że kompletnym debilem trzeba być żeby wskoczyć i porysować lakier zamiast cegłą w szybę rzucić. No ale debili nie brakuje.
Łyknęli? Hola wykopki i bardzo dobrze, że ludzie zareagowali. Dziś to akcja marketingowa (#!$%@? wg mnie) a innym razem faktycznie dojdzie do takiej sytuacji. I co nikt nie zareaguje? Widzę zło to reaguje.
Komentarze (240)
najlepsze
to nikt nie zwraca uwagi
.