Historia rozwoju silnika, użytego w grach Duke Nukem 3D, Blood.
A także w Redneck Rampage, Shadow Warrior i Witchaven... moim zdaniem najlepszy sprite'owy silnik w historii, symulujący 3D :) Filmik dla miłośników starego software'u. Geneza Build engine sięga roku 1992, gdy szesnastoletni Ken Silverman, zainspirowany Wolfensteinem 3D, stworzył swojego Walkena.
80sLove z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 66
Komentarze (66)
najlepsze
Przynajmniej przy
Ja jestem w trakcie tworzenie gry wolfopodobnej :D Jak skończe (pewnie zaraz po premierze DN : Forever) wrzucę na wykop.
@Sh1eldeR
Puk puk, tu lata 90. Software'owy rendering , wstawek w asmie tyle, że o kuwa i dominacja C. Widziałeś kod Quake'a 3? :) Samo C. Tam to dopiero podziw, że się koderzy połapali.
Poza tym teraz mamy prawdziwe "czy de". Wtedy to było oszukane (raycasting). Jednak prawidzwym problemem było
Nie przeszkadzała mi ani teoretycznie przestarzała grafika, ani mechanizmy (bieganie za kluczami). Magia, panie.
when it's done
http://www.gametrailers.com/video/pax-10-duke-nukem/704166
MEGA EPIC GAMES :D
Like the Doom engine, the Build engine represents its world on a two-dimensional grid using closed 2D shapes called sectors, and uses simple flat objects called sprites to populate the world geometry with objects. It is generally considered to be a 2.5D engine as the basic world geometry is two-dimensional, with an added height component, allowing each sector
A wtedy? Wtedy nie było niczego. A ten silnik w tamtych czasach był jednym z lepszych na rynku. Źle to świadczy o
phii ja wolfa ukonczylem gdy mialem 12 lat :P