Wyjaśnienie, dlaczego koszt produkcji niektórych gier wynosi obecnie miliard $
![Wyjaśnienie, dlaczego koszt produkcji niektórych gier wynosi obecnie miliard $](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_5cuQJnAfYYO7j6uhvPGGbR8nQmFoRAyx,w300h194.jpg)
Na obrazku przykładowe ceny stworzenia obiektów 3D dla obecnych gier. Warto poświęcić 2 minuty by zobaczyć wyjaśnienie: https://youtu.be/FlgLxSLsYWQ?t=196
![wildesign](https://wykop.pl/cdn/c3397992/wildesign_mwJPxcWbGK,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 212
- Odpowiedz
Komentarze (212)
najlepsze
Jednym słowem tytuł to pieprzenie.
źródło: comment_3ALKhXnpd0uNFHmIZ480Vqz9ulCKXSQU.jpg
PobierzW większości przypadków gry AAA to ścierwo dla mas bez gustu
@frutson
źródło: comment_OwGrTlVUcKC0Z5un9cp5WxLTx1od587I.jpg
PobierzCo najważniejsze to, że większość kosztów rozchodzi się nie na sam stricte development... a mimo to proces wytwórczy. A do tego są jeszcze koszty
Tak naprawdę chodzi o fakt, że wiele z tych firm przekształciło się w regularne korporacje, z akcjonariatem, który jest zainteresowany dochodami, a nie zadowoleniem konsumentów, dlatego co chwila takie absurdy, jak developerzy, którzy mówią, że oni wiedzą lepiej
@NuclearCycling: Bo odpalają grę na komputerze z I9 9999K, SSD 1 TB, 128GB ram, i 2x RTX2080 Ti łączonych po SLI żeby dziennikarze i fani szczali po nogach na widok trailera, a potem grzecznie robią ogromny downgrade
A przy okazji robisz modele kolizyjne, zniszczeń, testy czy tylko rzeźbisz model i kładziesz na to teksturę i efekty?
źródło: comment_7EZkacwvAchcmltrpcuO3UkYso3djACq.jpg
Pobierzbo się zdziwisz - jak napisał MiKeyCo korpo każdą kasę #!$%@?, jak kumpel wyjechał w wakacje robić dla korpo (parę lat temu) to on za swoją robotę dostawał 20 euro/h firma zaś kasowała od Niemca 150, to gdzie te 130 euro się podziało? Bo na pewno nie były to podatki.