Firma Orange to najwieksza porazka jaka mnie spotkala...
Nie mam mozliwosci skorzystania z oferty innego dostawcy internetu bo jedynym dostarczycielem na mojej ulicy (Warszawa, Ursus) jest wlasnie orange.
Nie wiem czy swiadomie wykorzystuja dogodna dla nich sytuacje ale to co sie dzieje to przechodzi ludzki pojecie:
- internet 10mb/s to tak naprawde 5mb/s albo jeszcze mniej
- prawie co tydzien cos maja z laczami i odcina mi dostep
- zerowa pomoc ze strony infolinii
- instalacje swiatlowodu u mnie przelozyli dzien przed umowionym terminem na za dwa tygodnie
- jak juz zamontowali swiatlowod to pochodzil dzien i nie dziala juz od ponad 48h
- zlozylem juz dziesiatki reklamacji, dzis na jedna zareagowali i przyslali technika. Krotki filmik ktory zalaczam pokazuje dzialanie technika. Swiatlowod to dosyc zaawansowana technologia dlatego uwazam ze wyslanie goscia ktory bez zadnej drabiny wspina sie po slupie i jedna reka trzmajac sie za slup probuje druga cos naprawic przez 3 minuty jest smieszne. Z przed domu bardziej jakby pijany menel probowal ukrasc kable niz na profesjonalna pomoc techniczna najwiekszego dystrybutora internetu w Polsce. Oczywiscie nic nie naprawil, i poniformowal ze znowu ktos przyjedzie za pare dni ale nie wie kiedy dokladnie...
Dodaje ten wpis z nadzieja ze ktos kto ma mozliwosc wyboru konkurencji wybierze sluszna oferte i nie straci tyle czasu i nerwow co ja. Moze wywiaze sie jakas dyskusja o uslugach firmy Orange i inne osoby podziela sie swoim doswiadczeniem i opiniami zwiazanymi z ta firma :)
Komentarze (18)
najlepsze
Oragne czyli francuzi, odkąd kupili TPSA absolutnie nie inwestują w infrastrukturę miedzianą (ADSL i podobne) także jak komuś wyciąga 10Mb/s to niech się cieszy, z roku na rok będzie gorzej. Widziałem łącze Oragne'u w pewnej instytucji państwowej w której nie możliwości podłączenia innego operatora, ani światłowodu tymbardziej. Mieli 4Mb/ s do max 6Mb/s i nie się nie da zrobić.
Sprawa kolejna: Orange po przejęciu tepsy , pozwalniał masę specjalistów od sieci, monterów i całe jednostki terenowe, więc nie ma kim robić... Ten "serwisant" który przyjechał, prawdopodobnie pracuje w firmie prywatnej, świadczącej "usługi" serwisowe dla Orange.
Błękitna linia zawsze będzie tak działać u każdego dużego operatora (Czy to Netia,UPC,Multimedia) - przyjmujemy zgłoszenie i sobie czekaj
W pakiecie miałbyc internet 80 mbs, TV hd, multiroom, canal +.
Monterzy przyjechali na miejsce, zaczęli kłaść okablowanie (okazało się że nie można użyć światłowodu od upc, bo oni światłowodów nie używają. Położyli kable grubości kilku mm. Powiedzieli ze
@jusiek: No a musisz mieć łącze po kablu? Rozumiem, że chcesz mieć jak najwyższą prędkość, ale z opisu wnioskuję że raczej nic z tego. Orange raczej nie przejmuje się problemami technicznymi klienta.
Mieszkam na wiosce, domek kupiony tanio bo do remontu dawno temu. Za czasów TPSA było SDI - śmigało aż miło, potem neostrada 5 mbit, śmigała aż miło... do czasu aż TPSA zmieniło się w Orange.
- internet szalał jak #!$%@?, rozłączał się, nie trzymał transferów
- zwiększyli mi do 10 mbit - jeszcze większe problemy
- średnio raz na tydzień zgłaszam problem, już raz na infolinii usłyszałem, że "moje ciągłe zgłoszenia awarii to nękanie bo oni nic w systemie nie widzą"
Komentarz usunięty przez moderatora