O najbardziej komercyjnym meczu świata
Rok 2005. Red Bull przejmuje ekstraklasową Austrię Salzburg. Od razu zmienia nazwę klubu (na Red Bull Salzburg), stadionu (na Red Bull Arena), herb (na logo z wizerunkiem dwóch byków i nazwą napoju) i barwy (z fioletowych na biało-czerwone). Ogłasza, że poprzednie sukcesy odchodzą w...
LeBron_ z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
- Odpowiedz
Komentarze (107)
najlepsze
Ja nie widze w tym nic złego, jakby klub z mojego miasta wykupił jakiś koncern, dobrze nim kierował i wpakował w to tyle hajsu żeby przez pare lat byli w topce eklapy
@AntyPOdPIS: brawo, odkryłeś właśnie, że jak coś jest fajne, to się ludziom podoba, a jak jest #!$%@?, to się nie podoba.
( ͡º ͜ʖ͡º)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ukruszony__kubek: w końcu wszystkie energetyki, od BEPowera z biedry za 2 zł/litr do tego Red Bulla za 4 zł/250ml smakują niemal tak samo i mają podobny skład, czyli 32mg kofeiny na 100 ml + jakieś witaminy i cukier.
I mowa o piwie? No tak srednio bym powiedział. Niemieckie piwo jest aktualnie lata świetlne za Polskim. Jedynie koncernówki niemieckie są lepsze od Polskich (choć nasze koncernówki jak np Żywiec (powiedzmy że nasz, bo jednak robią na nasz rynek) już robią ciekawsze i lepsze piwa, jedynie w podstawowych produktach są ciut lepsi).
@wyrcia20: Statystyki produkcji piwa, spożycia piwa rzemieślniczego, liczba otwieranych browarów rocznie, podział wiekowy wśród spożywających. Trochę tego jest. Polski kraft stoi dużo lepiej od niemieckiego od co najmniej 3 lat.