Jest jeden problem, a mianowicie z akomodacją oka przy przenoszeniu wzroku z jezdni na to lusterko i z powrotem. Znacie to uczucie kiedy po wpatrywaniu się w licznik albo w GPS popatrzycie z powrotem na jezdnię? Przez pół sekundy jesteśmy ślepi po każdej takiej zmianie odległości. Z tradycyjnym lusterkiem tego nie ma.
Największą zaletą tych lusterek to śledzenie tyłu naczepy. Normalnie przy cofaniu na lewą stronę, gdzie zestaw się "łamie" wychylam głowę przez szybę i widzę gdzie cofam. Inaczej jest z łamaniem się na prawą stronę. Wtedy jedzie się na czuja. Co chwilę trzeba wychodzić z naczepy lub mieć kogoś do pomocy. Z takimi lusterkami spokojnie mogę cofać bez obawy, że uszkodzę zestaw, czy jakiś kontener. Dodatkowo przy cofaniu lusterko pokazuje tak jak w
@theximon Niestety to była tylko koncepcja, tak wygląda model BMW i8 na rok 2018 oraz roadster, obydwa modele posiadają klasyczne lusterka. Tutaj dowód na mój wpis. https://money.cnn.com/2016/01/06/technology/bmw-mirrorless-car-ces-2016/index.html Jednak Daimler jest pierwszy, choć w Ferrari FXX Enzo już dawno montowali takie kamery ale to całkiem inna klasa samochodów i bez porównania ( ͡~ ͜ʖ͡°)
Komentarze (183)
najlepsze
Z tradycyjnym lusterkiem tego nie ma.
Tutaj dowód na mój wpis.
https://money.cnn.com/2016/01/06/technology/bmw-mirrorless-car-ces-2016/index.html
Jednak Daimler jest pierwszy, choć w Ferrari FXX Enzo już dawno montowali takie kamery ale to całkiem inna klasa samochodów i bez porównania ( ͡~ ͜ʖ ͡°)