Witam Mirki i Mirabelki,
Zazwyczaj nie tworzę nowych wykopów z powodu braku tematów które mógłbym wykopać ale tym razem chciałem się podzielić z Wami moim doświadczeniem (lub doświadczeniami) z firmą Dyson.
Co się wydarzyło:
Na początku sierpnia 2016 chciałem kupić odkurzacz dyson V6 i po kontakcie z ich infolinią wybrałem model total clean. Z pewnych źródeł dowiedziałem się iż najtaniej można go kupić bezpośrednio od firmy Dyson przez telefon - trzeba poszukać ofert wszędzie indziej i zadzwonić - i zapytać czy da się taniej. Tak też zrobiłem. (Dodatkowo mogę napisać iż ich call center mieści się w UK - nie w Pakistanie, Indiach czy Afryce - nie żebym coś miał przeciwko tym krajom - ale czasami mam problem z ich zrozumieniem) Pani przez telefon podała mi cenę która była i tak niska - ale dodatkowo zapytała czy mam lub miałem kiedyś produkt Dysona. Odpowiedziałem iż tak ale nie był on rejestrowany gdyż otrzyłmałem sprzęt używany i w tej chwili go nie mam gdyż się zniszczył (gdy go dostałem był już uszkodzony ale działał) i nie jestem w stanie tego udowodnić. Zostałem poproszony o poczekanie kilku minut na linii i Pani po rozmowie z managerem dała mi rabat i uznała za stałego klienta oraz dołożyła za darmo komplet przystawek (widoczne na zamówieniu - normalnie kosztuje to dużo).
Po ponad 2 latach (gwarancja 2 lata) zadzwoniłem w sprawie możliwości zakupu mikrofibrowych ślizgaczy do szczotki gdyż zniszczyły się już od używania i chciałbym je wymienić a zakładam że nie kosztują dużo. Po przemiłej rozmowie - zaoferowano mi darmowe wałki do szczotki - ale gdy powiedziałem że to nie rozwiąże problemu gdyż wałki są nadal w świetnym stanie - tylko boczne ślizgacze się już zdarły i ponieważ łapią brud - muszę je czasami wymyć gdyż jeśli są brudne a szczególnie gdy złapią piasek - potrafią rysować podłogę a w tym momencie akurat. Dokładnie opisałem iż szczotka działa rewelacyjnie i nic jej nie jest poza uszkodzonymi ślizgaczami - Pani odpowiedziała iż w takim razie WYSYŁA MI NOWĄ TURBOSZCZOTKĘ ZA DARMO (całą szczotkę)!! Powiedziała również iż wie że jest juz 3 tygodnie po gwarancji - ale to nie jest przeszkoda aby klienta potraktować tak jak na to zasługuje klient firmy Dyson oraz że ma nadzieje że zostanę ich lojalnym klientem na długo!!! Wyobrażacie sobie taką sytuacje gdziekolwiek indziej? Ja jeszcze tak nie miałem.
Dodam do tego iż sprzęt jest naprawdę świetny - a w niedalekiej przyszłości chciałbym upgradeować ten odkurzacz do v10 oraz kupić ich suszarkę do włosów.
Czy sprzęt jest tani? Nie
Czy jakość produktu i obsługa klienta jest tego warta? TAK!!!
Używamy tego odkurzacza od 2 lat kilka razy dziennie (mamy małe dzieci i odkurzamy tym na bierząco okruszki oraz całą resztę) i nie ma z nim żadnego problemu, nie pracuje gorzej, bateria trzyma tyle samo (jeśli mniej to niezauważalnie mniej)
Jedyne czego ten odkurzacz nie robi to nie wciąga wody i do tego mam inny odkurzacz który wcześniej używałem non stop - a teraz kurzy się w szafie - nie to że jest zły - ale mniej wygodny w użyciu.
Nie wiem jak sprawa ma się w Polsce - ale Dyson UK to prawdziwa klasa.
Dyson UK - polecam w 100%
W załączeniu zdjęcia i printscreeny.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających.
Roman
Komentarze (1)
najlepsze