Pamiętajcie, że to organizator imprezy odpowiada za wszystko. Nie mogą zwalać na hotel :) W tym roku weszły przepisy dotyczące reklamacji za wycieczki i jest (przy najmniej wg przepisów) dużo łatwiej ubiegać się o zwroty, odszkodowania za utracony urlop (tak!). Byle robić fotki do dokumentacji i od razu pisać, smsować (nie dzwonić!) do biura/rezydenta. Rozmowa nie jest dowodem, sms tak :)
@ziutapimpalska: A to niby wcześniej żadnych nie było? Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych zastąpiła ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, która także regulowała kwestie dochodzenia roszczeń z tytułu uchybień w sposobie wykonywania umowy. Jeżeli zawarli umowę przed 1 lipca, to zastosowanie będą miały przepisy
@Bm_th Rainbow nie pozwala na płacenie kartą, dlatego nie można zrobić chargebacku? To jest taka bzdura, że przez to można mieć wątpliwości do całości opisu.
Właśnie jestem w grecji. Lot Ryanair a kwatery z booking. Znajomy był w pokoju przez 5 dni z 7 bo smród stęchlizny był. Grecy mieli to w dupie. Szybkie znalezienie czegoś przez booking i i zmiana hotelu. A grekowi chargeback z karty zrobi.
@YouCanCallMeBillieGates: dam ci znać czy znajomi się udało. Mi kiedyś się udało 50% odzyskać bo nie było śniadań a miały być.
Tutaj sytuacja taka że pokój na parterze i wszystkie meble od dołu napuchnięte od wody. Ostatnio padało to woda przez drzwi wlewała się do środka. Zdjęcia porobione więc może przejdzie reklamacja z karty.
No i jak wyślesz reklamacje do biura podróży to dostaniesz bon na 150zl do wykorzystania przy następnych wakacjach, tak się zarabia na frajerach ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@Bm_th To samo mieliśmy na Krecie. Wymienili nam pokój na tak samo zagrzybiony. Poronilisny zdjęcia i później wysłaliśmy reklamację, dostaliśmy jakiś śmieszny zwrot kasy. Z tego co pamiętam korzystaliśmy z Grecosa
Po pierwsze sprawdzasz ocene i opinie o hotelu a nie lecisz gdzie najtaniej bez sprawdzenia tego. Po drugie nie wiem gdzie ty byles ale bylem w tym roku na Zakhyntos. To po nie wspominając o angielskim ktory wiekszosc zna lepiej i gorzej to nawet po polsku cos tam dukaja lepiej niz nie jeden polak tam po angielsku. Po drugie najlepiej na lasta lecie. Masz wtedy dobra cene i nic nie musisz kombinować.
Oczywiście co kto lubi, ale to jest jeden z powodów, dla których wczasy zwiedzaniowe sa dla mnie bezpieczniejsze niż plażowe. ;) Jak do hotelu przyjeżdżasz o 18 po całym dniu oglądania ciekawych rzeczy, zaraz idziesz jeszcze na kolację, wracasz o 23 żeby się przespać i o 9 rano dnia następnego jechać gdzieś dalej, to jakieś niedociągnięcia denerwują znaaaaaacznie mniej, niż jak masz być gdzieś 2 tygodnie i zajmować sie tam nie zwiedzaniem,
@mamspodniewpaski: też byłem dwa razy z Itaką w Grecji (Zakynthos i Kreta), zero problemów. W tym roku byłem z Rainbow na Korfu, dostaliśmy pokoje, które wyglądały jak dla obsługi hotelu i zdecydowanie nie tak jak na zdjęciach w ofercie. Po ingerencji zmienili nam na normalne, "niepolskie". Coś może być na rzeczy w tym operatorem, więcej już na pewno z Rainbow nie pojadę.
@MiesozernaBijeLudzi1: Hotel Sandy Beach, Marmari Jeśli z pokojem jest coś nie tak, od razu rzucaj kluczami na ladę i koczuj w lobby. Wtedy tylko reakcja jest szybka :/
@MiesozernaBijeLudzi1: Byłem po tamtej stronie 4 lata temu, bylo bardzo spoko (dlatego wróciłem). 200Euro hmm.. nie pamiętam ile wtedy wydałem, teraz mam 500Eur na wydatki bo nie chce sobie niczego odmawiać ;). Jeśli sporadycznie będziesz kupował suveniry to do przeżycia
Komentarze (145)
najlepsze
W tym roku weszły przepisy dotyczące reklamacji za wycieczki i jest (przy najmniej wg przepisów) dużo łatwiej ubiegać się o zwroty, odszkodowania za utracony urlop (tak!).
Byle robić fotki do dokumentacji i od razu pisać, smsować (nie dzwonić!) do biura/rezydenta.
Rozmowa nie jest dowodem, sms tak :)
POWODZENIA!
@ziutapimpalska: A to niby wcześniej żadnych nie było? Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych zastąpiła ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, która także regulowała kwestie dochodzenia roszczeń z tytułu uchybień w sposobie wykonywania umowy. Jeżeli zawarli umowę przed 1 lipca, to zastosowanie będą miały przepisy
Ziuta słyszała w radio (bo ma radio), że jeden mecenas mówili, że na lepsze :)
A Ziuta wieży mecenasom! Tudzież radcom, bynajmniej prawnym :)
Szybkie znalezienie czegoś przez booking i i zmiana hotelu. A grekowi chargeback z karty zrobi.
Tutaj sytuacja taka że pokój na parterze i wszystkie meble od dołu napuchnięte od wody. Ostatnio padało to woda przez drzwi wlewała się do środka. Zdjęcia porobione więc może przejdzie reklamacja z karty.
Jak do hotelu przyjeżdżasz o 18 po całym dniu oglądania ciekawych rzeczy, zaraz idziesz jeszcze na kolację, wracasz o 23 żeby się przespać i o 9 rano dnia następnego jechać gdzieś dalej, to jakieś niedociągnięcia denerwują znaaaaaacznie mniej, niż jak masz być gdzieś 2 tygodnie i zajmować sie tam nie zwiedzaniem,
Jeśli z pokojem jest coś nie tak, od razu rzucaj kluczami na ladę i koczuj w lobby. Wtedy tylko reakcja jest szybka :/