@mistrz_tekkena: nie sądzę, żeby wina była po stronie Rainbow, to raczej greckie janusze hotelarstwa. Wszędzie można trafić na #!$%@?ę i to niezależnie czy jedziesz z biurem czy indywidualnie. Też miałem dosłownie dwa tygodnie temu przygodę w Chorwacji. Pokój, który otrzymaliśmy znacznie odbiegał od tego, co rezerwowaliśmy i co było na zdjęciach. Zamiast osobnej sypialni, jeden duży pokój z 4 łóżkami, smród stęchlizny, generalnie był to pokój... dla niepełnosprawnych. W recepcji tekst
Jako, że często wyjeżdżam i nocuję w hotelach, sporo też czytam bloga loyaltylobby mam parę pro tipów jak zminimalizować ryzyko nacięcia się na podobne kwestie:
1. Zawsze wybierajcie hotele sieciowe - mają tę przewagę nad w pełni autonomicznymi, że zwykle jest to franczyza, która buli sieci za wykorzystanie znaku towarowego, a sieć dba o odpowiednią renomę. W praktyce manager hotelu jest dużo bardziej skłonny rozwiązać problem byle tylko klient nie zgłosił tego
@MendaDesuu: 6. Niestety - trzeba lecieć z pozycji siły. Czyli asertywnie, stanowczo, jak widzimy, że nas olewają to nawet nieco chamsko. Nie polecam od razu drzeć ryja, ale trzeba pokazać, że nie mamy zamiaru dać się nabrać na pierwsze lepsze wytłumaczenie.
7. Zawsze żądamy jakiejś rekompensaty za niedogodności - chociażby vouchera na drinki. Dopasowujemy żądanie do skali przewinienia - zasadniczo jednak w hotelarstwie, gastronomii, wynajmie samochodów etc. stosuje się rekompensaty za
Pokoje kiepskie tutaj nie ma co się czepiać. Jednak karaluchy w Grecji to jest taki sam problem jak u nas muchy, otworzysz okno czy drzwi to wejdą. Są wszędzie! Raz za lodówką miałem gekona który łapał karaluchy ;/
Mimo to uwielbiam ten kraj, jeszcze tam wrócę mam nadzieje nie raz.
@Ukukuki nie wiem gdzie dokładnie jeździsz do Grecji, że aż tyle tego dziadostwa widziałeś, byłem osobiście cztery razy (Zakynthos, Kos, oraz Kreta) i w życiu żadnego nie widziałem. Co do Grecji i uroku tego pięknego państwa się zgodzę, bardzo fajne klimaty.
Apdejt: Rzuciliśmy im kartą kluczem na ladę. Czymś tam niby popsikali (dezynfekcja) i chcą żebyśmy tam zostali bo jutro wymienią pokój. Tylko że jest obok nas para, która od 5 dni słyszy jutro... Śpimy dziś w hallu, taka sytuacja :)
@WodzNaczelny: ja pindole co tu sie odjaniepawla! Mirek @RobieInteres napisal cos w stylu "uwazaj naruszyles exterytorialnosc turcji" czy cos takiego, podparl dowodem w postaci znanego zdjecia z emirem karaluchow i morderator zdjal mu komenta...(ง͠°͟ل͜͡°)ง
Wycieczkę kupiliście od Rainbow jako organizatora, więc to Rainbow odpowiada przed Wami za zgodność usługi z tym, co było przedstawione w ofercie. Jeżeli pokój różni się względem tego, co było przedstawione na zdjęciach, to dochodźcie odszkodowania od Rainbow.
Niestety, oprócz eskalowania problemu do Rainbow i do hotelu niewiele możecie zrobić. Tutaj Rainbow powinien zadbać w Waszym imieniu, żebyście otrzymali to, co Wam obiecywali.
@parhelia za wczasy zawsze, ale to zawsze płać Visą. Jeżeli to co dostajesz różni się od tego na zdjęciach / w ofercie - robisz zdjęcia itd. a później robisz wniosek o chargeback. Podobnie jest w przypadku wynajmu samochodów za granicą - lubią klientów robić w ciula.
Komentarze (364)
najlepsze
Proszę o Małysza.
1. Zawsze wybierajcie hotele sieciowe - mają tę przewagę nad w pełni autonomicznymi, że zwykle jest to franczyza, która buli sieci za wykorzystanie znaku towarowego, a sieć dba o odpowiednią renomę. W praktyce manager hotelu jest dużo bardziej skłonny rozwiązać problem byle tylko klient nie zgłosił tego
7. Zawsze żądamy jakiejś rekompensaty za niedogodności - chociażby vouchera na drinki. Dopasowujemy żądanie do skali przewinienia - zasadniczo jednak w hotelarstwie, gastronomii, wynajmie samochodów etc. stosuje się rekompensaty za
Komentarz usunięty przez moderatora
Mimo to uwielbiam ten kraj, jeszcze tam wrócę mam nadzieje nie raz.
Co do Grecji i uroku tego pięknego państwa się zgodzę, bardzo fajne klimaty.
@Bm_th: Tak, czyli macie wdychać chemię xD Debile.
@Bm_th: Dezynfekcja niszczy formy wegetatywne mikroorganizmów.
Dezynsekcja - w szerszym znaczeniu niszczenie stawonogów w ogóle.
Plus "na Grecji".
#nieuk
Gwiazdki dostaje się za kryty basen, za sejf w pokoju i za inne pierdoły.
Komentarz usunięty przez moderatora
Wycieczkę kupiliście od Rainbow jako organizatora, więc to Rainbow odpowiada przed Wami za zgodność usługi z tym, co było przedstawione w ofercie. Jeżeli pokój różni się względem tego, co było przedstawione na zdjęciach, to dochodźcie odszkodowania od Rainbow.
Niestety, oprócz eskalowania problemu do Rainbow i do hotelu niewiele możecie zrobić. Tutaj Rainbow powinien zadbać w Waszym imieniu, żebyście otrzymali to, co Wam obiecywali.
Odnośnie robactwa - pytanie jak dużo
Komentarz usunięty przez moderatora
@jathek: