TVP: Takie działania ze strony reklamodawców powinny zostać napiętnowane
Walentynkowa reklama firmy Swarovski Poland, producenta biżuterii pokazująca dwóch całujących się mężczyzn nie promuje zachowań gejowski i jest zgodna z dobrymi obyczajami - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Votum separatum to tej decyzji zgłosił jeden z członków KER, Andrzej Garapich z TVP.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 492
- Odpowiedz
Komentarze (492)
najlepsze
I tak będę jej unikał
To zupełnie naturalny odruch obrzydzenia. Tak jak na widok kupy, albo zdechłego zwierza, śmierdzącej padliny na poboczu drogi.
Ewentualnie użyj rozumu.
Jeśli takie fotki dla Rady Etyki Reklamy nie kojarzą się z zachowaniami gejowskimi, a są dobrym obyczajem, to pytanie, co musieliby robić dwaj faceci, by to towarzystwo uznało, że to zachowania promujące homoseksualizm?
Z czego wynika takie głosowanie? Z indoktrynacji w czasie nauki na zachodzie, małpowania tamtejszych "standardów", obaw, że
Dobrze znany historyczny przykład związku pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią znajdujemy w starożytnej Grecji. Grecka mitologia jest przeniknięta opowiadaniami o pedofilii,
Komentarz usunięty przez moderatora
Mężczyzna z kobietą wkładają sobie nawzajem języki do gardeł - no ok
Mężczyzna całuje się z innym mężczyzną - SODOMIA I GOMORA AAAAHHHHH11!1!one1!!
Masz rację, tak właśnie jest!
Z tego wynika, że gdyby w miejsce jednego z mężczyzn w takiej samej reklamie podstawić 9-latkę, to by wcale nie była promocja zachowań pedofilskich.
A co niby byłoby w tym pedofilskiego?