Literówka w kodzie gry przyczyną dziwnego zachowania AI w Civilization VI
![Literówka w kodzie gry przyczyną dziwnego zachowania AI w Civilization VI](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_ZikbjNonmaoBUj0QCV68qG1uF0abQA2M,w300h194.jpg)
Jeden z moderów Sid Meier's Civilization VI odkrył w kodzie gry kilka drobnych literówek, które, jak się okazuje, w niespodziewany sposób mogą wpływać na zachowanie AI. Za sprawą tego banalnego błędu wszyscy komputerowi przeciwnicy w irracjonalny sposób obierają priorytety rozwoju.
![DickianGnostic](https://wykop.pl/cdn/c3397992/DickianGnostic_UlgZOZ53ma,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 72
- Odpowiedz
Komentarze (72)
najlepsze
@kontomierz: Może chcieli celowo nawiązać do słynnego błędu w pierwszej części gry. Taki "tribute".
źródło: comment_X6Oxrif0wOpdjJ2u3lZpEgTHbxrXBhFl.jpg
Pobierzźródło: comment_XrPUcRW31VOeMEbHVQkqCPqp3f7bREf6.jpg
Pobierzźródło: comment_aFkWLzHijDQwGqfOIwp8nVnEoXF3AO60.jpg
PobierzAle na najwyższym "DEITY" budował 2 razy szybciej, na start miał 2 settlerów i workerów, 2 razy szybciej prowadził badania oraz szybciej przyrastały mu miasta. Trochę głupia metoda śrubowania poziomu trudności...
źródło: comment_2sYn2fU7VMy2p812gNGwv0KvlC9CdPxf.jpg
PobierzDrobne błędy mogą spowodować wojnę nuklearną, i wie to każdy fan Civilization już od lat 90tych.
#!$%@?ę, wracam do MOO2
Przykładowo zamiana Polskiego godła i barw z Austriackimi w Civ 5 - temat znany, poruszany na wielu forach i... nierozwiązany przez firmę.
Najlepsze jest to, że moderzy poradzili sobie z tym bez problemu, a ostatnio jakiś ziomek na Steamie sam poprawił ich kod i okazało się, że zmiana jest tak prosta, że mnie wykonanie tej pierdoły wg instrukcji zajęło maks 5 minut -