Cześć Mirki,
to mój pierwszy wpis, mimo, że obserwatorem #wykop jestem od dawna. Sporo ostatnio jadu na różne firmy i #janusze, zatem ja wrzucam coś o zupełnie innym - pozytywnym wydźwięku, nawet jeśli będzie to kryptoreklama - należy im się bo to pokazuje, że można i są firmy, które mają odpowiednie (chciałoby się rzec - normalne) podejście do klienta... Krótki edit - Różowa zamówiła książkę ze zdjęciami na dzień babci/dziadka, zależało nam, aby prezent dotarł na czas. Reszta w mailu od firmy:
Dzień dobry,
Chcielibyśmy poinformować, że ze względu na awarię maszyny nie jesteśmy dziś w stanie wysłać Pani zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane w piątek 19.01 zamiast w czwartek 18.01. Naprawdę bardzo nam przykro, że maszyna zawiodła w tak ważnym dla Pani i dla nas momencie.
Zrobimy jednak wszystko, aby nie wpłynęło to na doręczenie przesyłki na Dzień Babci i Dziadka.
Przesyłka dotrze do Pani kurierem z wykupioną usługą dodatkową “doręczenie w sobotę“. Zamówienie zostanie doręczone w sobotę 20.01 czyli 1 dzień przed Dniem Babci. Oczywiście wszystkie dodatkowe koszty są po stronie Printu.
Jedyne co możemy powiedzieć to przepraszamy. Mimo komplikacji, mamy nadzieję, że fotoksiążka będzie pięknym i niezapomnianym prezentem.
W razie dodatkowych pytań bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Pozdrawiamy
Zespół (nazwa firmy)
P.S. nazwę firmy mogę udostępnić w komentarzach