Tylko po tytule stwierdziłem, czołg, niedźwiedź albo wyprzedzanie, poślizg i czołówka, trzecie trafione, także jak najbardziej zalicza się to do schematu ( ͡°͜ʖ͡°)
@rochudzki Zachowanie idiotyczne, ale w Rosji, tak jak na Ukrainie nie istnieje takie coś jak odśnieżanie dróg. Każda zimowa podróż po Ukrainie to był kosmos i po 150km byłem wycieńczony bardziej, niż po 1200km po naszych i niemieckich drogach. Najechanie zbyt gwałtownie na te śnieżne wały zawsze powodowały poślizg.
@mexi: delikatnie zmieniać pas, jak masz przedni napęd to nie odpuszczać gazu w trakcie zmiany tylko przed, żeby nagle nie odciążyć tylnej osi kiedy najbardziej potrzebna jest przyczepność
@mexi: POWOLI :) A na serio - ani bez gazu, ani z gazem w podłodze - tylko tak by utrzymywać neutralność. Odpuścisz całkiem gaz - to zaczniesz hamować silnikiem, a na hamowanie silnikiem żadne ESP ABS nie działa - po prostu koła stawiają opór, a gdy do jednego koła doda się opór wału śniegu, a od drugiego odejmie śliskość nawierzchni - to wyjdą fikołki. Dodasz gazu za dużo (a nie masz
O tyle masakryczne, że gdyby ten jadący z naprzeciwka nie zjechał z pasa, tylko jechał prosto, to by się idealnie minęli lub by tylko delikatnie go zahaczył. Tak to dzwon na czołówkę :/
Ja mam słaby silniczek w aucie, ale lubie dźwięk wysokich obrotów. W mieście jest ograniczenie do 50, ale ja czasem 70-80. Na autostradzie czy krajowej - również troszkę wiecej, ale to wszystko tylko dlatego, że WIEM, że mam sprawne auto, umiem przewidywać (coś na zasadzie instynktu, że ten z prawej jakoś dziwnie jedzie i zaraz zwolni, albo zmieni pas), a na autostradzie jak nikogo nie ma to tylko wtedy sobie pozwolę na
@serafin7: Jak piszesz to poważnie to oddaj natychmiast prawo jazdy i przesiądź się na łyżwy. Większość drogi w śniegu, pewnie pod spodem lód a ty piszesz że ,,za wolno jechał"?
Komentarze (107)
najlepsze
A na serio - ani bez gazu, ani z gazem w podłodze - tylko tak by utrzymywać neutralność.
Odpuścisz całkiem gaz - to zaczniesz hamować silnikiem, a na hamowanie silnikiem żadne ESP ABS nie działa - po prostu koła stawiają opór, a gdy do jednego koła doda się opór wału śniegu, a od drugiego odejmie śliskość nawierzchni - to wyjdą fikołki.
Dodasz gazu za dużo (a nie masz
@kotimwbuta: rzucaj badaniami i statystykami.