@ursus: trochę poczekasz. Sam kiedyś toczyłem batalię z orange (zgubili dokumenty cesji numeru) i celowo zwlekali z odpowiedzią na każde pismo do ostatniego możliwego dnia, w którym musieli udzielić odpowiedzi, co potwierdził mi telefonicznie ich konsultant, że mają 30 dni i tyle będę czekać. I tak przez wiele miesięcy... Nigdy więcej orange.
Mi nie chcieli przenieść numeru z abonamentu na kartę pre paid i też w związku z rozwiązaniem umowy, której po prostu nie chcieli rozwiązać. I wyłączyli numer na amen. Składałem reklamację za reklamacją i w końcu włączyli. Potem się okazało, że numeru nie da się przenieść do nowego operatora, "bo jest na niego jakieś zlecenie” i znowu po reklamacjach w końcu jakoś udało się wynieść z tego badziewia.
@ursus: Ale ty się dziwisz? Przecież klienci z najdłuższym stażem są traktowani najgorzej w takich usługach, mają droższe abonamenty niż nowi, nie jest im poświęcana taka sama uwaga. I to nie tylko w Orange. To straszne, ale nie dziwi mnie ta sytuacja, bo natknąłem się na to m.in. Plusie (ponad 10 lat dwa numery, ostatnio trzeci, ja zmieniłem na Folx, bo się nie dam im ruchać, tata został) i ncplus, ostatnio
@Ursus 10 lat temu miałem identyczną przygodę z Orange, ponowne włącznie karty zajęło im miesiąc. W ramach przeprosin włączyli mi na 2 miesiące (tutaj czas z pamięci, ale to było mniej więcej tyle) wszystkie możliwe płatne pakiety za darmo (oczywiście rzeczy totalnie niepotrzebne). Ale żeby było śmieszniej to po tym czasie, nie dało się ich samodzielnie wyłączyć i potrzebna była kolejna batalia z siecią. Szczerze współczuję, życzę dużo sił i szczęścia w
Zobacz sobie na stronie UKE, czy wypowiedzenie umowy jest dyspozycją migracji na kartę, oraz czy operator musi w ogóle taką opcję umożliwiać.
Zleciłem rezygnację z usług to masz rezygnację z usług. A, że zostałeś wprowadzony w błąd? W tym wypadku nic to nie zmienia, bo to Twoim obowiązkiem było zapoznanie się z warunkami regulaminu. W praktyce, przywrócenie numeru to dobra wola operatora. Żądanie 500 zł może
Nigdy nie miałem nic wspólnego z tą siecią, ale moja Matka miała i bez przerwy narzekała. Namówiłem ją na przejście na Plus, minęło już kilka lat i nie powiedziała ani jednego złego słowa.
Komentarze (137)
najlepsze
Wylaczyli karte ot tak
Miala ponad 10 lat
A usprawiedliwiali to tym i tutaj cytuje
"Bo mozemy" xD no #!$%@?
Zobacz sobie na stronie UKE, czy wypowiedzenie umowy jest dyspozycją migracji na kartę, oraz czy operator musi w ogóle taką opcję umożliwiać.
Zleciłem rezygnację z usług to masz rezygnację z usług.
A, że zostałeś wprowadzony w błąd? W tym wypadku nic to nie zmienia, bo to Twoim obowiązkiem było zapoznanie się z warunkami regulaminu. W praktyce, przywrócenie numeru to dobra wola operatora.
Żądanie 500 zł może
Namówiłem ją na przejście na Plus, minęło już kilka lat i nie powiedziała ani jednego złego słowa.