Po raz pierwszy piszę tego typu post (generalnie nawet pierwszy ponieważ do tej pory tylko czytam na wykopie) ale pomyślałem sobie, że choć mojej i moich bliskich sytuacji to już nie zmieni to warto przestrzec innych aby nie doznali takiej przykrości.
Serwis pocztakwiatowa.pl tak reklamuje swoje usługi, tak zachwala, że zapadła decyzja aby skorzystać z nich skorzystać. Przed złożeniem zamówienia był kontakt z konsultantką która zapewniała że nie ma najmniejszego problemu z realizacją zamówienia. Zatem zamówienie zostało złożone i opłacone natychmiast wczesnym wieczorem a dostarczony miał być dnia następnego przed południem. Okazuje się jednak że poczta kwiatowa nie realizuje zleceń których się podejmuje, ma za nic klienta, uczucia jego i jego bliskich. A przecież czy to Dzień Matki, czy Dzień Babci, czy też pogrzeb, to kwiaty, wieńce, prezenty które chcemy przesłać mają właśnie na celu wyrazić nasze uczucia wobec naszych bliskich. I poczta kwiatowa przecież jak sama pisze wychodzi nam z tym naprzeciw, chce nam to umożliwić a w rzeczywistości ma nas i naszych bliskich w pogardzie. Liczy się pieniądz. I wracając do bolesnej sytuacji jaka mnie dotknęła. - Przypominam, konsultantka zapewniła że na pewno zlecenie zostanie zrealizowane i kwiaty dotrą na czas. Dnia następnego jeszcze przed ósmą rano status zamówienia na stronie poczty kwiatowej mówił, że zlecenie jest realizowane, żadnych problemów. Jednak kwiaty nie dotarł. Poczta kwiatowa mająca numer telefonu nie zadała sobie trudu kontaktu. Przesłali, uwaga, maila o godzinie w której mała być dostawa, że zlecenie nie może być zrealizowane. Powód? Uwaga bo to też kuriozalne, w kwiaciarni nie ma takich kwiatów! Dodam, że nie chodziło o jakieś wymyślne i rzadkie kwiaty. Czy to taki problem zadzwonić i zapytać czy można dać inne kwiaty zamiennie? Chyba każda szanująca się firma tak by zrobiła. Poczta kwiatowa oczywiście nie. Czy choćby nie można było wcześniej powiadomić? Dać szansę na jakieś alternatywne rozwiązanie? A nie enigmatycznym mailem wysłanym w godzinie w jakiej najczęściej wszyscy pracujemy i nie odbieramy raczej prywatnych e-maili. Często odbiera się je dopiero wieczorem. A może poczta kwiatowa uważa, że zamówienie za kilkaset złotych nie jest warte z ich strony wysiłku? Szkoda na powiadomienie telefoniczne czy też wysłanie sms'a. A wisienką na torcie jest jeszcze fakt że zainkasować pieniądze szybko to poczta kwiatowa bardzo chętnie ale już oddać szybko to nie bardzo się kwapią. Konsultant zapewnia że oddzwoni aby dokładnie wyjaśnić sprawę a oczywiście nie oddzwania. Co tam klient, jego pieniądze, po co choćby powiedzieć „przepaszam”. Jak widzicie chamstwo, niekompetencja, pazerność, brak profesjonalizmu totalny, nawet w naszym kraju zdecydowanie skrajny. Dodam, że wcześniej też już miałam złe z nimi doświadczenia ale raczej winiłem kwiaciarnie z którą współpracują (Choć przecież serwis pocztakwiatowa.pl tak naprawdę firmując usługę dostarczenia bukietu, kwiatów, prezentów, powinien zadbać o to jak dobiera kwiaciarnie z którymi współpracje). Zamówiłem kwiaty. Kwiaty dotarły, owszem, ale tak wymęczone niemiłosiernie, że po prostu wstyd było wręczyć (Pani kwiaciarka oczywiście się nie wstydziła.)
Drugim razem przesłałem bliskiej osobie bukiet z róż. Oczywiście nauczony złym doświadczeniem skontaktowałem się wcześniej z konsultantem poczty kwiatowej i zapytałem czy może zrealizować inna kwiaciarnia zmówienie ponieważ ostatnie to był dramat. Konsultant sprawdził i zapewnił mnie, że nie ma problemu i tym razem bukiet dojdzie piękny i bez wpadki. Kłamał. - Zlecenie zrealizowała ta sama kwiaciarnia. A sam bukiet miał być z róż o różnych kolorach a był z czerwonych a do tego skomponowany fatalnie. Na pewno nie tak jak wyglądał na stronach poczty kwiatowej.
Ja już na pewno nie skorzystam z usług tej firmy. Ale chcę i Was przestrzec. Dobrze się zastanówcie nim wejdziecie pod adres pocztakwiatowa.pl i zechcecie sprawić przyjemność bliskiej osobie na Dzień Matki, Dzień Babci, urodziny czy imieniny, przesyłając bukiet kwiatów, wiązankę, liścik czy drobny prezent. Tak naprawdę macie ogromne szanse na sprawienie bliskim i sobie tylko przykrości, dostarczycie i zaznacie zażenowania i rozczarowania, tony chamstwa a serwis pocztakwiatowa.pl potraktuje Was i Waszych bliskich jak kupę śmieci. Chcecie podjąć takie ryzyko?
Komentarze (20)
najlepsze
@LOST_CONTROL: Dokładnie. To nie to samo jak przy innych zakupach online. Jak się spóźni przesyłka to wielkiego dramatu nie ma, jak coś nie tak to możn odesłać. Tu przecież jest inaczej. Co możemy zrobić poza wstydzeniem się i wściekłością. Dlatego też napisałem ten post. Ich trzeba wytępić. A jeśli ktoś zna podobne firmy podobnie olewające klientów to też trzeba to
@dobrymacher: Oczywiście ale per "ukochana" raczej się do matki nie mówi nie dodając "mama" jak masz żonę to też raczej albo nie masz dziewczyny dodatkowo albo jakoś to sobie rozgraniczać. Ale nie będę rozkminiał Twoich układów. Załóżmy po prostu że masz niebywałe szczęście albo Twoje Ukochane