Witam,
Z uwagi na to, że Rzecznik Inpost w znalezisku https://www.wykop.pl/link/4061... już nie odpowiada
chciałem go zaprosić do kolejnych poszukiwań.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie znajduje się paczka Paczkomatowa wysłana 08.11.2017
o nr 603147312763400014508767 link https://inpost.pl/pl/pomoc/zna... proszony jest o kontakt.
Zawartość to kabel BT/VC do Forda o wartości 298zł + 8,6zł za zgubioną paczkę
Niestety na moją reklamację zostałem wezwany do uzupełnienia braków formalnych.
Sprzedawca składając już reklamację roszczeniową pieniężnie dowiedział się tylko, że:
18.11 - Infolinia: Pan z BOKu wysłał monit z zapytaniem do oddziału.
21.11 - Infolinia - info od sprzedawcy:
Dzwoniłem przed chwila raz jeszcze.
Póki co od soboty brak odpowiedzi z oddziału warszawskiego.
Poszedl jeszcze jeden monit.. no bo gdzieś ta paczka jest.
22.11 - Infolinia - info od sprzedawcy:
Dzwoniłem po raz kolejny na infolinię inPostu, że nic się nie dzieje.
I już wiem, że reklamacja jest w toku.
Jest już nawet przydzielony człowiek do jej rozpatrywania.
22.11 - oficjalna reklamacja Sprzedawcy przez formularz
28.11 - odpowiedź na reklamację:
Witam, kontaktuję się w sprawie reklamacji przesyłki.Oddział jest w trakcie wyjaśnienia losów przesyłki, proszę o informację co było zawartością przesyłki, możliwe iż odkleiła się etykieta i przesyłka zalega na oddziale.
Z góry dziękuję na odpowiedź.
Pozdrawiam.
Milena B.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
01.12 - dalsza odpowiedź:
Witam, osobiście przeszukiwałam pm za Pana przesyłką, niestety paczki brak logi wykazały, że kurier prawidłowo odebrał przesyłkę z pm.
Wyjaśniamy sprawę z kurierem i szukamy przesyłki w naszej galerii NN.
Pozdrawiam.
Milena B.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
05.12 - Sprzedawca wysyła nowy kabel Paczką w Ruchu - ta o dziwo dochodzi.
05.12 - dalsza odpowiedź:
Witam, niestety do chwili obecnej nie udało mi się znaleźć Pana zawartości.
Pozdrawiam.
Milena B.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
14.12 - od Sprzedawcy:
Z inPostu milczą póki co jak zaklęci - no ale wczoraj sprawdzałem tak pobieżnie - bodaj 22 listopada dopiero zgłosiłem reklamację - więc mają jeszcze kilka dni na jej "rozpatrzenie".
16.12 - od Sprzedawcy:
PS. póki co ze strony InPostu na reklamację - w dalszym ciągu - zupełna cisza.
.
Pomóżmy wszyscy Inpostowy znaleźć paczkę lub oddać kasę Sprzedawcy.
Zaglądnijcie wszyscy pod swoje biurka - być może moja paczka jest właśnie pod Twoim biurkiem!
Oficjalnie dziękuję Inpostowi za NIEdostarczenie paczki. Inaczej miałbym w już Listopadzie działający Bluetooth we Fordzie.
A tak, mogę spokojnie czekać na Nowy Rok i znaleźć w Styczniu czas na montaż.
Oddajcie tylko kasę Sprzedawcy w pełnej kwocie, choćby za poziom obsługi BOK.
Komentarze (18)
najlepsze
Czego nie zrobił. Po złożeniu reklamacji do centrali napisali, że zamówiłem odbiór paczki we wtorek mimo, że w mailu było napisane jak wół, że odbiór planowany w piątek 15-12-2017 w godzinach od 9 do 17.
Ale, krótko po rozmowie z działem reklamacji jak wszedłem zobaczyć status zamówienia to magicznie zmienił się termin odbioru paczki z
Ostatnio inpost dostarczył przesyłkę o godz. 13 kupioną dzień wcześniej o godz. 17.45 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ostatecznie jak opisałem Sprzedawca dosłał mi nowy kabel i teraz sam się z nimi buja.
Z jego strony wszystko OK a przez Inpost straciłem wolny czas na montaż. Święta już za pasem. Jak znajdę wolny weekend to będzie już Styczeń 2018.
xD