Black Friday w Polsce to wciąż jedynie zabieg marketingowy. Raport za 2017 r.
W ramach „Świątecznego barometru cenowego” eksperci przeanalizowali 4,5 tys. cen produktów, które najczęściej wybieramy na prezenty. Promocje 24 listopada br. w tzw Black Friday wyniosły zaledwie średnio 1,3 proc. Handlowcy natomiast wykorzystali Black Friday do zwiększania ruchu w swoich sklepach.
d4site z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 171
Komentarze (171)
najlepsze
że było tyle i nagle zajebista promocja przy tej samej cenie jaka była.
tylko ciuchy zrobią na "-20%" czyli nic
Komentarz usunięty przez moderatora
A w stanach, co z tego, że promo jak walą jakieś tandetne rtv, co najwyżej średniej jakości, na konkretny sprzęt, dobry, to promocji zbytnio nie dają. I potem jest film, że
Powtarzam, w Polsce bez zmian!!!
Ogarnijcie sie
Komentarz usunięty przez moderatora
A gdzie i kiedy NIE był to zabieg marketingowy?