Początkowo plany nakreślane publicznie przez Elona Muska wyglądały wręcz bajkowo. W sierpniu z taśm produkcyjnych miało zjechać 100 egzemplarzy Modelu 3. Miesiąc później liczba ta miała wzrosnąć do 1500 sztuk. Do końca tego roku produkcja najtańszego modelu w gamie Tesli miała wynieść 5000 Trójek, ale tygodniowo.
Od zeszłego miesiąca wiemy jednak, że plany te są zupełnie nierealne. W ciągu całego trzeciego kwartału tego roku firma dostarczyła do klientów zaledwie
@Charakternik_: póki co jest to prototyp więc dane "oficjalne" to takie jakie podaje Tesla czyli 1.9s do setki. Nie ma podstaw by sądzić, że kłamią bo dane dla S/3/X podawali prawdziwe.
@Charakternik_: jak na razie Model S przyspiesza szybciej niż powinien wg danych z katalogu. głównie modele 100D, które katalogowo mają zaniżone przyspieszenia, żeby model P100D wyglądał lepiej.
Fajnie, choć trochę szkoda, że tylko na prostej - duża masa oznacza kiepskie branie zakrętów. Przydałoby się, by wymyślono baterie o gęstości energetycznej zbliżonej do paliwa.
@Qwertylion: bardziej się liczy umiejscowienie tej masy, jej rozklad, i zestrojenie układu jezdnego niż masa sama w sobie. Takie ferrari czy lambo nie waży wcale mało, a prowadzi się bajecznie .
Komentarze (304)
najlepsze
Przydałoby się, by wymyślono baterie o gęstości energetycznej zbliżonej do paliwa.