Pierwszy filmik Alonso i Hamilton to była gruba afera w McLarenie. Podczas kwalifikacji do GP Węgier Alonso specjalnie został dłużej przytrzymany w boksie, żeby Hamilton nie zdążył zrobić pomiarowego okrążenia. Przez co nie miał szans za rozpoczęcie pomiarowego okrążenia i zdobycie pole position.
Ostatni filmik. GP USA na torze w Indianapolis w 2005 roku. Z powodu obaw o bezpieczeństwo kierowców z wyścigu po okrążeniu rozgrzewkowym wycofało się 7 zespołów używających opon Michelin. Kilka uszkodzeń opon przed wyścigiem, w szczególności wypadek Ralfa Schumachera na zakręcie 13 podczas piątkowego treningu, spowodowało, że firma Michelin ostrzegła siedem zespołów, którym dostarczała opony (tj. BAR, Renault, Williamsa, McLarena, Saubera, Red Bulla i Toyotę), iż uważa, że przy aktualnej konfiguracji toru
@makafaka: Nie każdy może wiedzieć, ale Robert opowiadał o tym incydencie. Mówił, że z racji sporych zmian w bolidach przez te kilka lat, kiedy po wypadku nie ścigał się, bolidy stały się cięższe i większe (zarówno szersze jak i dłuższe). Mając stare nawyki nie wziął tego pod uwagę i dlatego przy wyjeździe zahaczył o tę krawędź boksu.
Komentarze (5)
najlepsze
Podczas kwalifikacji do GP Węgier Alonso specjalnie został dłużej przytrzymany w boksie, żeby Hamilton nie zdążył zrobić pomiarowego okrążenia. Przez co nie miał szans za rozpoczęcie pomiarowego okrążenia i zdobycie pole position.
Z powodu obaw o bezpieczeństwo kierowców z wyścigu po okrążeniu rozgrzewkowym wycofało się 7 zespołów używających opon Michelin.
Kilka uszkodzeń opon przed wyścigiem, w szczególności wypadek Ralfa Schumachera na zakręcie 13 podczas piątkowego treningu, spowodowało, że firma Michelin ostrzegła siedem zespołów, którym dostarczała opony (tj. BAR, Renault, Williamsa, McLarena, Saubera, Red Bulla i Toyotę), iż uważa, że przy aktualnej konfiguracji toru