@kamdz: Nieprawda, za wypadki odpowiada tylko i wyłącznie brak wyobraźni. Sama prędkość nie ma znaczenia. Wystarczy wjechać na czerwonym z małą prędkością tak aby lekko przywalił w ciebie inne auto, które potem tak się odbije że poleci w przystanek pełen ludzi.
@bastianbastiante: Fizyka - opony na suchym asfalcie dają przeciążenie boczne rzędu 1g. Przy szerokości samochodu i wysokości jego środka ciężkości (zwłaszcza SUVa) takie auto w maksymalnym skręcie już jest całkiem blisko wywrotki.
Przy normalnej jeździe ESP pilnuje żeby auto się nie przewróciło, ale jak jest jakiś strzał z boku to auto fik i leży.
Zanotowałem: jeździć wolno, nie ufać innym kierowcom, nie odwiedzać Rosji. Jeżeli człowiek będzie się stosował to szansa na wystąpienie w takim filmiku spada bardzo mocno, myślę że kilkukrotnie.
@MataHair oj też nie wiem czemu, oczywiście trzeba to obejrzeć całe a są momenty gdzie aż się wierzyć nie chce, że można mieć takiego pecha. Tak podkład robi swoje.
Nawet jeśli w niektórych przypadkach ktoś na kimś wymusił, to gdyby nie nadmierna prędkość i głupie wyprzedzania na skrzyżowaniach, większości wypadków możnaby uniknąć.
Najbardziej boję się tego, że mogę mieć oponki pierwsza klasa, zmieniane sezonowo. Stan techniczny igła, hamulce i wszystkie kluczowe rzeczy tip top. Będę jechał zgodnie z przepisami i bezpiecznie, a wyskoczy na mnie jakiś tir w poślizgu albo kretyn co jeździ szybko i bezpiecznie z naprzeciwka i nawet nie zdążę "#!$%@?" pomyśleć bo mi się jego numery silnika odbiją na moim czole ( ͡°ʖ̯͡°)
@xanio: Mnie tylko zastanwia, czy w Rosji co drugi kierowca jeździ na promilach. Niektóre z tych idiotycznych manewrów wyglądają tak, jakby się nie dało ich zrobić na trzeźwo.
4:10 - właśnie dlatego nie trzyma się skręconych kół przed wykonaniem właściwego manewru. Był kiedyś filmik na wykopie, na którym tir przyłożył w osobówkę ze skręconymi kołami, co sprawiło, że została wepchnięta pod tira jadącego z naprzeciwka drugim pasem i sprasowana na miejscu.
nie zebym byl mistrzem kierownicy ale 90% tych wypadkow mozna byloby spokojnie uniknąć
wystarczy nie byc frajerem ktoremu ciagle brakuje adrenaliny, a czasami wystarczy nawet uwazniej obserwowac otoczenie podczas jazdy i obowiazkowo przewidywać rekacje innych kierowcow - co za tym idzie, nie trzymac sie dupy jak idiota
Komentarze (114)
najlepsze
potrzeba jedynie za wysokiej prędkości i braku wyobraźni
@kamdz: po pierwszej akcji z filmu to i znaleźć się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze
Fizyka - opony na suchym asfalcie dają przeciążenie boczne rzędu 1g.
Przy szerokości samochodu i wysokości jego środka ciężkości (zwłaszcza SUVa) takie auto w maksymalnym skręcie już jest całkiem blisko wywrotki.
Przy normalnej jeździe ESP pilnuje żeby auto się nie przewróciło, ale jak jest jakiś strzał z boku to auto fik i leży.
@NieWartooo: co ja będę opowiadał? pokażę :)
Niedawno tak rów mnie złapał za odciążającym szczytem:
https://youtu.be/weXnYr53uUA?t=315
A to kiedyś wjechałem po drzewie do góry ;)
https://youtu.be/gspFAmVw5gs?t=40
W każdym razie potwierdzam że dość łatwo się wywrócić samochodem ;)
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
https://www.liveleak.com/view?i=032_1359911348
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
wystarczy nie byc frajerem ktoremu ciagle brakuje adrenaliny, a czasami wystarczy nawet uwazniej obserwowac otoczenie podczas jazdy i obowiazkowo przewidywać rekacje innych kierowcow - co za tym idzie, nie trzymac sie dupy jak idiota