Zarząd Autosanu złożył wniosek o rozpatrzenie celowości dalszej działalności
Po roku działalności spółka stoi na krawędzi bankructwa. Wczoraj okazało się, że firma straciła szansę na niemal 30 milionowy kontrakt na dostawę autobusów dla polskiego wojska. W efekcie w przetargu wystartowała firma niemiecka i to ona podpisała kontrakt z armią.
PabloFBK z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
Komentarze (79)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
"POZWÓLCIE NAM PRACOWAĆ" xD
Tyle tylko, że są one max 44 miejscowe, natomiast MON zażyczyło sobie w przetargu autokary 45 miejscowe(grafika poniżej). Można już wrzeczeć, że w MON ustawiono przetarg pod Niemca? Pod NIEMCA!!!!!!111111111111
@szef_foliarzy: gorzej jest z pojemnością bagażnika - tylko 3.4m3 w Liderze 10, a wymagają 10m3 (to akurat uzasadnione się wydaje, wojo powinno miec jakieś plecaki, sprzęt,,...)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Autosan#Autosan_Sp._z_o.o._.282016.E2.80.93.29
@WrzeszczPoranny: no było, konkurencja olała totalnie przetarg (mimo, że mieli śmigłowce spełniające wymagania)
wchodzisz na ich stron, a wszystko to liftingi konstrukcji mających 30-40 lat, ale maja konstrukcje które mogly brac udzila w przetargu
co ciekawe z oferta pojechał dyrektor i mial złożyć osobiście był tam dzień wczesnej,
@bryndzus: To znaczy, że MON też #!$%@?ł, i to podwójnie. Raz próbując ustawić przetarg tak nieudolnie, że "wybraniec" nie mógł wziąć w nim udziału, a drugi raz próbując na rympał przerzucić odpowiedzialność za tę nieudolność na Autosan.
Tyle ze teraz to wina niekompetentnych Polaków
Plan Balcerowicza byl daleki od idealu, ale taka alternatywa bylaby katastrofa.
Gdyby nie Balcerowicz to pieniadze wypracowane przez polski biznes prywatny by szly na utrzymywanie tych "wspanialych" fabryk zamiast na reformy i modernizacje kraju. Polska musiala sie pozbyc tego ciezaru, zeby moc wziac oddech i zaczac isc do przodu. Na szczescie sie to udalo mimo czasami duzych