Niestety, kupno używanego auta w Polsce to jakaś masakra. Trzy lata temu musiałem kupić wieksze auto ze względu na narodziny potomka. Budżet do 15k, kombi. Co do modelu, to wybór padł na Mazda 6 2.0 w benzynie, bo spodobał się zarówno mnie, jak i Żonie.
Poszukiwania zawezilem do 150 km. Komisy wykluczyłem już na początku. Tak samo jak oferty z ceną o wiele niższą niż takie same modele sprzedawane w Niemczech a
Pierwsza zasada: nie kupuj używanego diesla. Po pierwsze - te samochody z reguły eksploatuje się ile się da, a sprzedaje w momencie, kiedy trzeba zacząć do nich dokładać. Nie dajcie się nabrać, że 12-letni diesel ma 160 tysięcy km przejechane. Tyle to on miał 6 lat temu. Albo jeszcze wcześniej. Po drugie - usuwanie nawet niewielkich awarii i niesprawności w dieslu może kosztować krocie. Kupując takie auto może się okazać, że w
@Theczarek: Jasne. Dlatego wciaz tak trudno kupic auto w komisie bez zadnych machlojek blacharskich czy kreconego licznika. Tylko w Polsce (i dalej na wschod) mozna takie ulepy z trzech aut i przystanku autobusowego trafic. Tylko tu jest taka #!$%@? znieczulica ze dla handlarza wazniejszy jest zarobek niz zycie i zdrowie Twoje i Twojej rodziny ze bez najmniejszych skrupułów sprzeda Ci ulepa ktory powinien byc dawno przemielony a nie wyklepany. Prosze Cie
@Theczarek: Bzdura. Dzicz to nie sa francuzi tylko emigranci. Zacznijmy moze od tego. Po drugie zaleznosc popyt podaz nie ma zadnego znaczenia w wyznaczaniu moranosci.
No i potem mam pewne auto, niekręcone, bezwypadkowe, pewne i nie sprzedam go za tyle ile chciałbym bo dana osoba woli kupić tańszy lub nowszy model w tej cenie, ale powypadkowy, kręcony itd. oto Polska.
wszyscy do salonów lub używane zakupione w kraju jako nowe ... często 10 razy gorsze niż używka nawet uszkodzona z Niemiec,bo Polak nawet tarcze i klocki zakłada używane albo zamienniki ostatniej jakości
Komentarze (188)
najlepsze
Poszukiwania zawezilem do 150 km. Komisy wykluczyłem już na początku. Tak samo jak oferty z ceną o wiele niższą niż takie same modele sprzedawane w Niemczech a
Po pierwsze - te samochody z reguły eksploatuje się ile się da, a sprzedaje w momencie, kiedy trzeba zacząć do nich dokładać. Nie dajcie się nabrać, że 12-letni diesel ma 160 tysięcy km przejechane. Tyle to on miał 6 lat temu. Albo jeszcze wcześniej.
Po drugie - usuwanie nawet niewielkich awarii i niesprawności w dieslu może kosztować krocie. Kupując takie auto może się okazać, że w
Prosze Cie
Komentarz usunięty przez moderatora