@DrogoweSafari No akurat Arabowie i Francuzi mają piękne wspólne doświadczenia, np wynalazek prezerwatywy . Arabowie jako pierwsi wpadli na pomysł aby wprowadzać penisa w jelito kozy. Później Francuzi tylko dopracowali wynalazek wyjmując uprzednio jelito z kozy.
@Defender: chyba ci się coś pod sufitem obluzowało. Polska od 25 lat ma wzrost PKB, średnio 4% rocznie. Żadne państwo zachodu nie może się pochwalić czymś takim. ŻADNE.
To się wkrótce skończy jeśli będziemy zmuszeni do używania drogich technologii, wytworzone przez takie państwa jak Francja i Niemcy, które w okresie prosperity oparły swoją gospdarkę na węglu a teraz próbują wszystkim wmówić, że tylko wysokie technologie są ok. Oczywiście technologie na licencjach
Zamiast wspierać rozwój technologii, żeby ona chociaż opłacalna była to nie - #!$%@?, #!$%@?, zabraniam. Podejrzewam, że w tym czasie lwia część francuskich aut będzie na środkowoeuropejskich blachach.
W związku z tym podjęte zostały starania w zakresie tworzenia infrastruktury punktów doładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych: odpowiednie formy wsparcia na rzecz rozwoju takiej infrastruktury są proponowane przez francuską Agencję Ochrony Środowiska i Zarządzania Energią ADEME. Inną formą wsparcia jest program «Ville de demain (Miasto jutra)» uruchomiony przez francuską Kasę Depozytowo-Konsygnacyjną (Caisse des dépôts), która finansuje innowacyjne, modelowe projekty z dziedziny zrównoważonej mobilności.
Mnie zawsze w takim momencie nurtuje pytanie, co ktoś chce zrobić z tym całym złomem który zostanie w momencie zakazu używaniu wszystkich aut. Tak łatwo rzucać hasła "zakażemy", ale to najczęściej z typową ekologiczną hipokryzją - skoro wyrzucimy śmieci do ogródka sąsiada to nie nasz problem, my jesteśmy czyści.
Infrastruktury elenktycznej wciąż nie ma rozbudowanej, ani tym bardziej oferty samochodów. Nie będzie więc znając "deadline" naturalnej wymiany aut jak zachodzi teraz na
Mnie zawsze w takim momencie nurtuje pytanie, co ktoś chce zrobić z tym całym złomem który zostanie w momencie zakazu używaniu wszystkich aut. Tak łatwo rzucać hasła "zakażemy", ale to najczęściej z typową ekologiczną hipokryzją - skoro wyrzucimy śmieci do ogródka sąsiada to nie nasz problem, my jesteśmy czyści.
Infrastruktury elenktycznej wciąż nie ma rozbudowanej, ani tym bardziej oferty samochodów. Nie będzie więc znając "deadline" naturalnej wymiany aut jak zachodzi teraz na
Przecież po 10 max 15 latach i tak większość aut kończy na szrocie.
@ahoq: No ale dlaczego tak się dzieje. Bo ludzie mają wybór nowych aut co do których wiedzą że mają gdzie zatankować, mogą przejechać na jednym baku kilkaset km, a tankowanie trwa kilka minut. I nie kupuje się czegoś zupełnie nowego pod względem technologii, tylko lepsze wersje tego co mają obecnie. Mają bogaty wybór modeli "co się komu podoba",
Z tym końcem motoryzacji to bym nie szalał, skoro nie można rejestrować we Francji to pojawią się pewnie firmy pośredniczące w rejestracji w sąsiednich państwach.
@genesis2303: tam rzadza marksisci, sa gotowi wprowadzic przepis o zakazie wjazdu samochodow spalinowych. Socjalistyczna mentalnosc jest oparta na zakazach, bo nie znosi mysli, ze ktos moglby o czyms zdecydowac sam.
Stacje benzynowe dla Tirów :) Ciekawe, w zasadzie benzyna wypadnie z obiegu dużo wcześniej, diesel utrzyma się najdłuzej. Ciekawe co będzie jak większość kupi jakieś Plug-iny i będzie chciało ładować wieczorem w garażu. Francja jakieś atomówki posiada, ale jakby to u nas weszło to my na to gotowi nie jesteśmy, bo w lecie u nas prądu brakuje, a co będzie jeśli jeszcze dojdą stacje ładowania. Podejście francuzów dośc ciekawe. Ubijemy TOTAL na
@Fairplay2016: w autach osobowych diesel to juz teraz martwa technologia, przy obecnych normach emisji. Konstruowanie malych wysilonych jednostek z turbo z dpf cr to koszty.. ktore powoli staja sie zbyt wysokie. Auta elektryczne nie musza wcale być ładowane z kabla, mozna isc w np. ogniwa wodorowe, wiec elektroenie atomowe to żaden argument. To jest bardziej skomplikowane.. najpierw auta na prad musza byc praktyczne, co wymagaloby nakladów na rozwoj technologi. To znowu
@Fairplay2016: po ostatnich aferach z "papierowa emisja" w dieslach, z tym dostarczaniem zgodnych z euro6 to nie jest tak hop. problem dotyczy nie tylko grupy VAg. silnik z grupy fca 1.3 ewoluowal z 70 do 105 koni, po drodze weszlo inne turbo i dpf i inne... wysilanie przy zmiejszaniu pojemnosci rowniez dotyczy diesli
cieplenie klimatu staje się faktem. Co więcej – postępuje coraz szybciej i lada moment zmiany będą nieodwracalne. Oni to rozumieją. My – zupełnie.
1) jaka jest różnica pomiędzy emisją spalin ze spalania ropy a spalin z produkcji energii elektrycznej? 2) ile Francuzi mają elektrowni atomowych, a ile my?
Ktoś się powinien w łeb pieprznąć robiąc takie uwagi.
Jak chcą niech sobie zakazują sprzedaży jakichkolwiek aut, łodzi, samolotów, sami sobie strzelają w kolano. Finalnym mankamentem będą kozie bobki na ulicach...
Komentarze (59)
najlepsze
Lata minęły, ich gospodarka od dawna stoi na nogach, teraz stać ich na drogie technologie, a inne państwa próbują wstać z kolan.
To się wkrótce skończy jeśli będziemy zmuszeni do używania drogich technologii, wytworzone przez takie państwa jak Francja i Niemcy, które w okresie prosperity oparły swoją gospdarkę na węglu a teraz próbują wszystkim wmówić, że tylko wysokie technologie są ok. Oczywiście technologie na licencjach
Komentarz usunięty przez moderatora
https://pl.ambafrance.org/Francja-zajmuje-pierwsze-miejsce
Typowy komentarz
Infrastruktury elenktycznej wciąż nie ma rozbudowanej, ani tym bardziej oferty samochodów. Nie będzie więc znając "deadline" naturalnej wymiany aut jak zachodzi teraz na
Infrastruktury elenktycznej wciąż nie ma rozbudowanej, ani tym bardziej oferty samochodów. Nie będzie więc znając "deadline" naturalnej wymiany aut jak zachodzi teraz na
@ahoq: No ale dlaczego tak się dzieje. Bo ludzie mają wybór nowych aut co do których wiedzą że mają gdzie zatankować, mogą przejechać na jednym baku kilkaset km, a tankowanie trwa kilka minut. I nie kupuje się czegoś zupełnie nowego pod względem technologii, tylko lepsze wersje tego co mają obecnie. Mają bogaty wybór modeli "co się komu podoba",
Socjalistyczna mentalnosc jest oparta na zakazach, bo nie znosi mysli, ze ktos moglby o czyms zdecydowac sam.
Auta elektryczne nie musza wcale być ładowane z kabla, mozna isc w np. ogniwa wodorowe, wiec elektroenie atomowe to żaden argument. To jest bardziej skomplikowane.. najpierw auta na prad musza byc praktyczne, co wymagaloby nakladów na rozwoj technologi. To znowu
silnik z grupy fca 1.3 ewoluowal z 70 do 105 koni, po drodze weszlo inne turbo i dpf i inne... wysilanie przy zmiejszaniu pojemnosci rowniez dotyczy diesli
1) jaka jest różnica pomiędzy emisją spalin ze spalania ropy a spalin z produkcji energii elektrycznej?
2) ile Francuzi mają elektrowni atomowych, a ile my?
Ktoś się powinien w łeb pieprznąć robiąc takie uwagi.