@black_pearl: tu jest fajnie pokazane jak się tego nauczyć krok po kroku. Motocykl sam skręca, trochę trzeba używać hamulca w skręcie żeby szybciej skręcić
@NajwyzszaFormaSztuki: kwestia toru i ułożenia pachołków. Ten z głównego filmiku jest dosyć szybki, jest dużo miejsca. W Polsce (przynajmniej jak mi zdarzało się bywać na zawodach) tory są raczej ciasne i mocno techniczne - czasem na tyle, że jeden większy błąd i już nie przejedziesz toru, bo się nie zmieścisz na następny pachołek.
Pojechał świetnie, płynnie - nie umniejszam umiejętności. Ale porównanie miałoby tylko sens jakby puścić obu zawodników na
@chbukowski: Dlatego parę lat temu zmienili formę egzaminu na motocykl i wcale już nie jest tak łatwo zdać. Zresztą takie ostre pochylanie się przy wchodzenie w zakręt na publicznej drodze gdzie jest żwir, piasek i rozlany olej nie jest najlepszym pomysłem.
@axyder: dziecko na rowerze ogarnia przeciwskręt. To co gościu ogarnia najbardziej to płynność pracy przepustnicy, bo wystarczy lekkie przymknięcie w takim złożeniu, przednie zawieszenie się kompresuje, zawadzasz maszyną o podłoże i leżysz. No i nieźle musiał mieć opony dobrane i nagrzane aby tak lepiły.
@brick: niestety, moja praca gazem długo jeszcze nie będzie tak płynna, aby choć trochę się zbliżyć do poziomu bohatera tego materiału. Starczy mi, że jestem w stanie na standardowej drodze zawrócić od krawężnika do krawężnika swoją maszyną, jeszcze z plecaczkiem.
A co do przeciwskrętu, to poważnie, to nie jest żadne halo, to każdy kierujący jednośladem robi, po prostu część motocyklistów robi z tego nie wiadomo jaką legendę, czy niesłychaną umiejętność.
Komentarze (55)
najlepsze
Pojechał świetnie, płynnie - nie umniejszam umiejętności. Ale porównanie miałoby tylko sens jakby puścić obu zawodników na
A co do przeciwskrętu, to poważnie, to nie jest żadne halo, to każdy kierujący jednośladem robi, po prostu część motocyklistów robi z tego nie wiadomo jaką legendę, czy niesłychaną umiejętność.