No no, Francuzi waleczni jak zwykle - w partyzantce, kiedy np. pluli Niemcom do wina ;) Szkoda, że nie są tacy waleczni jak im ciapaki włażą do naczep.
@bandz: interesuje nas konkurencja pomiędzy przewoźnikami z perspektywy zleceniodawcy. Konkurować można tutaj za pomocą ceny i jakości usługi. Jeżeli jakość jest ta sama, to decydujące znaczenie ma cena. Co zleceniodawce interesuje w jaki sposób jego przewoźnik rozlicza się z kierowcą. Jak dla mnie to mogą pomiędzy sobą rozliczać się w barterze.
@bandz: Aha. No to wprowadźmy identyczną stawkę w innych dziedzinach np. w handlu. Niech każdy pracownik Lidla i Auchan dostaje tą samą kasę w Polsce i na Zachodzie. Skończy się eldorado zachodnich firm płacących 3 razy mniej za taką samą pracę w Polsce.
@MikeValley: obowiązek heh.. No powinieneś to sprawdzać przy oględzinach, ale widocznie mało kto to robi, bo byś musiał wejść pod naczepę (przynajmniej u mnie) i sprawdzić czy jest zapadka na sworzniu królewskim . Ja przy ruszaniu uważnie obserwuję w lusterkach czy naczepa idzie za mną.
ZARAZ ZARAZ, to naczepę tak łatwo odpiąć ? Wystarczy podejść wyjąć wajchę i potem naczepa odpada ? Nie ma jakiś zabezpieczeń, głupiej kłódki czy czegoś w ciężarówce za setki tys. zł ? SZOK NORMALNIE
Czy w firmach produkujących i projektujących ciągniki siodłowe pracują debile? Samochody osobowe mają po kilkanaście czujników temperatury, czujniki otwarcia każdych drzwi, domknięcia szyby, potwierdzenie śpalonych żarówek, kończących się klocków hamulcowych, pilnują kiedy udać się na wymianę oleju/przegląd, sprawdzają czy jesteśmy senni, czy jedziemy właściwym pasem, czy ktoś znajduje się w martwym punkcie, doświetlają zakręt przed wejściem w zakręt na podstawie danych z gps, A ONI #!$%@? W TAK PODSTAWOWYM URZĄDZENIU BEZPIECZEŃSTWA JAK
Komentarze (80)
najlepsze
Szkoda, że nie są tacy waleczni jak im ciapaki włażą do naczep.
edit:
Komentarz usunięty przez moderatora