Tak w opozycji do tego co tutaj twierdzicie to zdaje mi się, że protest jest legalny. Zgłoszony był i miał pozwolenie na niego. Już wczoraj przecież w lokalnych mediach były informacje o utrudnieniach związanych z protestami taksówkarzy.
A sam problem Uber/taksówka jest bardziej złożony. Z jednej strony zgadzam się, że w wielu przypadkach taksówkarze oszukują, kombinują, uważają się za święte drogowe krowy, ale z drugiej strony rozumiem też ich argument, że mimo
@Majka03 Dodatkowo ponoć Uber wozi po cenach dumpingowych. Problem polega na tym że Uber narusza status-quo, które było wygodne dla dotychczasowych uczestników: taksiarze płacili miastu a to ich nie kontrolowało (lub tylko symbolicznie). Skutkowało to psią jakością usług przy poczuciu wypełnienia obowiązku u włodarzy.
A tu nagle ludziska zagłosowali portfelem i pokazali palec taksiarzom. Hehe.
Czy kierowca toyoty z 0:08 nie powinien dostać mandatu za "Utrudnianie lub tamowanie ruchu poprzez niesygnalizowanie lub błędne sygnalizowanie manewru" (art. 97 Kw)? Przy włączaniu się do ruchu powinien włączyć kierunkowskaz.
Kumulacja debilów myślących że takimi akcjami coś wywalczą.
Takie coś jak Uber czy inne tego typu rzeczy są albo powinny być brane jako zdrowa konkurencja. U mnie w mieście jest wybór właśnie między jednym a drugim i jeszcze nie spotkałem się żeby któryś kogoś gonił. Osobiście jeżdżę baaardzo rzadko taksówkami tylko i wyłącznie po moim mieście i biorę znanego mi jegomościa bo po jeden wystawia paragon co za czym idzie odprowadza podatki,
W #ddtvn mówili, że na rogu obok nich taksówkarze zablokowali skrzyżowanie, więc paru kierowców się wkurzyło, wyszło z aut i wyciągnęło taxiarzy z ich aut, po czym zaczęła się bijatyka ( ͡°͜ʖ͡°) Ale chyba szybko policja ich spacyfikowała ( ͡°ʖ̯͡°)
@fraciu: UBER to usługa transportu osobowego. Od taxi różni się tym, że nie może poruszać się po buspasach, nie ma znaczka TAXI, nie MUSI mieć licencji, nie musi zdawać egzaminu z topografii miasta bo ma GPSa, nie może zaparkować sobie na miejscu dla pojazdów oznaczonych jako TAXI.
Te licencje są nieograniczone czy jest ich XXX ?
O ile dobrze pamiętam, to rok czy kilka lat wcześniej taksiarze mieli ból dupy o
@ZalanaForma: ZObaczymy. Platforma nie uwaliła Ubera, zobaczymy co zrobi PiS i która partia dba o Poalków a która o kasty. Biorę te strone w ulubione i przypomnę za jakiś czas.
Komentarze (192)
najlepsze
A sam problem Uber/taksówka jest bardziej złożony. Z jednej strony zgadzam się, że w wielu przypadkach taksówkarze oszukują, kombinują, uważają się za święte drogowe krowy, ale z drugiej strony rozumiem też ich argument, że mimo
Problem polega na tym że Uber narusza status-quo, które było wygodne dla dotychczasowych uczestników: taksiarze płacili miastu a to ich nie kontrolowało (lub tylko symbolicznie). Skutkowało to psią jakością usług przy poczuciu wypełnienia obowiązku u włodarzy.
A tu nagle ludziska zagłosowali portfelem i pokazali palec taksiarzom. Hehe.
Takie coś jak Uber czy inne tego typu rzeczy są albo powinny być brane jako zdrowa konkurencja.
U mnie w mieście jest wybór właśnie między jednym a drugim i jeszcze nie spotkałem się żeby któryś kogoś gonił.
Osobiście jeżdżę baaardzo rzadko taksówkami tylko i wyłącznie po moim mieście i biorę znanego mi jegomościa bo po jeden wystawia paragon co za czym idzie odprowadza podatki,
to powinien być "strajk w obronie korporacji taksówkowych i monopolowi"
A ci debile zamiast protestować, aby to znieśli, to chcą aby firmy jak UBER musiały coś takiego posiadać. #fucklogic
O ile dobrze pamiętam, to rok czy kilka lat wcześniej taksiarze mieli ból dupy o
Komentarz usunięty przez moderatora