Jeżeli właścicielem toru jest osoba prywatna, to nie ma się jej co dziwić, na udostępnianiu dla sportów nie zarobi tyle co na budowie osiedla. A jak fani toru są tacy oburzeni, to niech odkupią go od właściciela. Ciekawe czy też by go nie sprzedali jeżeli możliwa do zarobienia kwota liczona by była pewnie w milionach. ( ͡°͜ʖ͡°)
@michael94: Dokładnie, jak ktoś chce toru to niech go sobie kupi. Podobnie jak emeryci chcą parku w mieście, to niech go kupią, dzieciaki boiska, piłkarze stadiony, historycy muzea a filantropi galerie sztuki. Nie może być tak, że w mieście istnieje coś co służy tylko części społeczeństwa!
@gorillabbq: w Warszawie naród kupował tanie mieszkania koło lotniska na Okęciu jak się zorientował że jest lotnisko i samoloty głośno latają to się zaczął domagać ograniczenia ruchu na lotnisku.
@czarny_murzyn_w_kropki_bordo: Gówno wiesz o Wilnie. Ledwie kilka bloków i żyją tam jak na wsi z dwoma sklepami i kebabem. Z jednym autobusem co 15 czy tam 30 minut. Też mi infrastruktura. Tuż obok powstanie 15k mieszkań i Toruńska w piątek to już w ogóle będzie coś nieprawdopodobnego. O inwestycji na Żeraniu też trąbiono od dawna, ale jak ktoś się tematem nie interesuje, to zawsze wielce oburzony.
@VLAD_PALOWNIK: przy czym to tylko krótka pętla toru LeMans o długości nieco ponad 4 km (zwany torem Bugatti), podczas gdy tor 24 godzinny ma długość 13 km
Warszawa (i pewnie inne miasta w Polsce) zamiast budowania z głową na karku jest budowana z głową w dupie. Potem są kwiatki jak np. stawianie wielkiego biurowca Warsaw Spire, który nie ma przejścia podziemnego do metra, bo "niedasie" i nikt nie wymaga, żeby takie rozwiązania powstawały.
Jak w Korei budują nowe osiedle, to powstają od razu drogi po 3 pasy (albo 5) w każdą stronę + chodniki + ścieżki rowerowe + pas
Kurcze. Widzieliście ten tor? Trochę terenu i trochę stert opon. Tory są dla zmotoryzowanych, nie? Przecież taki tor można zrobić na dowolnym terenie nieużytecznym dla celów zabudowy mieszkaniowej czy biurowej. Dojadą tam sobie fani, nawet jak będzie trochę za miastem, prawda? Z tyłu za FSO jest ogromny utwardzony plac ( prawdopodobnie służył kiedyś do składowania aut), absolutnie nieużyteczny z punktu widzenia developerki ( przylega do ogromnego składu konterów). Może tam?
Komentarze (91)
najlepsze
Tor Jastrząb np. jest sensownym obiektem
@czarny_murzyn_w_kropki_bordo: Przy Polu Mokotowskim. Na odniesienie się do reszty szkoda czasu. Miasto musi się rozwijać, EOT.
Masz, przejrzyj, bo znowu będziesz
źródło: comment_EJ288QBwtvdGZ0VWoqSBHmrdu1oLR02s.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_hOcJWRl6zuynpkx4iBPMlsWjC68JMGgG.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Jak w Korei budują nowe osiedle, to powstają od razu drogi po 3 pasy (albo 5) w każdą stronę + chodniki + ścieżki rowerowe + pas
Komentarz usunięty przez moderatora