Checklista ułatwiająca podejmowanie szybszych i lepszych decyzji
Menedżerowie, którzy regularnie stosują siedem wskazówek, oszczędzają przeciętnie 10 godzin dyskusji, podejmują decyzje o 10 dni szybciej i osiągają o 20% lepsze wyniki.
dlaveen z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Komentarze (3)
najlepsze
1. Zapisz pięć istniejących już celów lub priorytetów firmy, na które wpłynie decyzja
2. Zapisz przynajmniej trzy - a najlepiej cztery lub więcej - realistyczne opcje
3. Zapisz najważniejsze informacje, jakich ci brakuje
4. Zapisz, jaki wpływ będą miały twoje decyzje za rok
5. Zaangażuj zespół składający się z przynajmniej dwóch, lecz nie więcej niż sześciu interesariuszy
6. Zapisz, co zostało postanowione oraz dlaczego i w jakim stopniu zespół popiera twoją
:-)