Prezes Daimlera: Silniki Diesla powinny pozostać na rynku
Nowoczesne silniki Diesla są praktycznie tak samo czyste jak współczesne napędy benzynowe, a do tego emitują mniej CO2. W związku z tym wysokoprężne jednostki powinny pozostać na rynku. Z racjonalnego punktu widzenia w interesie wszystkich jest, aby utrzymać udział silników Diesla w rynku.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 70
- Odpowiedz
Komentarze (70)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Spodziewałem znacznie więcej po takim nagłówku.
Nie wiem czemu cię minusują ale masz rację.
Skończ pisać bajki bo o ile w dość niskie spalanie przy sokojnej jeździe uwierzę to 9l przy szybkiej jeździe to spalanie ale na 50 km.
https://www.youtube.com/watch?v=GLbdnByfB7U
https://www.youtube.com/watch?v=38vqdzA5vpw
Gdyby ci się nie chciało oglądać to napiszę:
Spalanie Audi a4 2.0 tfsi 190 KM 90km/h 4,7 l 140 km/h 7,3 l
Mercedes Klasa E 220d 2.0 194 KM 90km/h 3,4 l 140 km/h 5,9 l
To nie jest podobne spalanie a niższe o 20-30 %
Silniki diesla muszą być produkowane i będą jeszcze co najmniej dekadę, może dwie. Bo co by miało je wyprzeć z rynku?
Komentarz usunięty przez moderatora