No przecież się zatrzymał, widać na drugim filmiku. W komentarzach napisano, że to mogło być samobójstwo. Na filmiku widać pracownika, który dawał znaki, że przejazd jest uszkodzony. Gdy pociąg był już blisko, kierowca ruszył tak by się z nim zderzyć. Co ciekawe, linię tę otworzono zaledwie rok wcześniej i szybko stwierdzono, że oprogramowanie sterujące szlabanami nie działa poprawnie. Władze zezwoliły na korzystanie z linii pod warunkiem obsadzenia każdego przejazdu osobami kierującymi ruchem
@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: wow jestem pod wrażeniem Twojej dogłębnej analizy. Na serio szacun że chciało ci się tak zająć tematem. Pozdrawiam.
Wspomnienia z czasów młodości: na egzaminie praktycznym na prawo jazdy dostałem sążnisty #!$%@? od egzaminatora za wjeżdżanie na przejazd (strzeżony) bez rozglądania się. Wtedy myślałem, że facet jest nadgorliwy i jak każdy egzaminator WORDu szuka pretekstu do uwalenia mi egzaminu (zdałem). Zmieniłem zdanie dwa tygodnie później, gdy na strzeżonym przejeździe kolejowym zginął Janusz Kulig.
W opisie filmu przeczytałem że jedna osoba zginęła i kolejne trzy zostały ranne. Wchodzę w zdjęcia i widzę tę miazgę i zachodzę w głowę jakim cudem te trzy przeżyły. Dopiero po chwili dotarło że te trzy to pasażerowie pociągu. Rafał - koniec z alkoholem!
Komentarze (9)
najlepsze
Co ciekawe, linię tę otworzono zaledwie rok wcześniej i szybko stwierdzono, że oprogramowanie sterujące szlabanami nie działa poprawnie. Władze zezwoliły na korzystanie z linii pod warunkiem obsadzenia każdego przejazdu osobami kierującymi ruchem
No tak, szlabany w końcu swoim ciałem dadzą radę zatrzymać samochód czy ciężarówkę.