@piepsze: Edyta (prowadząca) nie jest żoną Adama (tego, który nagrywał materiał o Ładzie) :) Edyta przebywa obecnie na macierzyńskim a Adam jak widać dalej kręci.
P.S. Gdybym został #programista15k to już dawno kupiłbym jakieś 4x4 do upalania na rajdach.
@smaky78: Bo właśnie taka jest filozofia tego auta - tanie w utrzymaniu i proste, nie posiada zbędnych rzeczy, ma działać na największym ścierwie i jeszcze raz być śmiesznie tanie ( ͡°͜ʖ͡°) a jeśli chodzi o awaryjność to każda terenówka się psuje i rdzewieje, niektóre tylko mniej lub bardziej. Ja sam żałuje, że w domu kupiliśmy Pajero a nie Nive, bo niby w teorii miało
O tak o Łade trzeba dbać, rdzewieje jak Polonez, beznadzieje wyposażenie problemy z elektryką. Nawet w filmie wrzuconym przez kolege wyżej widac, że te auta są totalnie przerobione, całe seryjne zawieszenia w wiekśzosci #!$%@? do kosza. To jest tylko wół roboczy, jak ktoś chce tym w terenie jździć to musi włożyć w to auto sporo kasy. Zabezpieczenie korozyjne SERYJNEGO auta czesto starcza na 2 lata a potem nawet juz słupki rdzewieją. To
Największe zalety to sprawność napędu,tanie koszty kupna i bardzo tanie części, jak tym jedziesz w teren to o nic sie nie martw za czapkę śliwek kupisz to co popsułeś
No czyli idealny samochód do zabawy w terenie. Prosty, sprawny napęd 4x4,tani w zakupie i naprawie.
spoko samochod. Mozna zaparkowac na zime w jeziorze a na wiosne wyciagnac, wylac wode i odjechac. Kto zauwazyl, ze samochody maja rozne rejestracje? ;-)
Komentarze (53)
najlepsze
P.S. Gdybym został #programista15k to już dawno kupiłbym jakieś 4x4 do upalania na rajdach.
Prawda, straszny badziew, jeżdżę Ładą tylko dlatego....że to slużbówka :)
No czyli idealny samochód do zabawy w terenie. Prosty, sprawny napęd 4x4,tani w zakupie i naprawie.